قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 13
بازدید دیروز : 8
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 470
بازدید کل : 176593
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دانلود بازی koki 2012 v1.0 Full

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Skoki 2012 v1.0 Full آندروید

Skoki 2012 نام بازی فوق العاده زیبا و جذابی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، بازی اسکی یکی از هیجان انگیزترین بازی های زمستانی است که طرفداران زیادی دارد و شما در این بازی زیبا باید با استفاده از هوش و مهارت خود در تورنومنت های بزرگ برنده شوید ، در بازی اسکی هرچقدر در آسمان بیشتر بمانید و پرش بلندتری داشته باشید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد ، بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و عالیست و در سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 به بالا قابل تصب و اجرا می باشد

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:41 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Whack Your Boss 18+ v2.0

دانلود بازی بسیار جالب کشتن رئیس Whack Your Boss 18+ v2.0 آندروید

Whack Your Boss بک بازی بسیار جالب و جدیدی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در این بازی 20 راه مختلف برای کشتن و کتک زدن رئیس شما قرار داده شده که از آنها می توانید استفاده کنید و هرچقدر که دلتان می خواهد رئیس را کتک بزنید ، گرافیک بازی کارتونی بوده اما دارای جذابیت بسیار زیادی است که امیدواریم از آن لذت ببرید

 

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:40 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Turbo Grannies 1.1.2

دانلود بازی جذاب موتور سواری Turbo Grannies 1.1.2 آندروید

Turbo Grannies بازی جذاب و بسیار زیبای موتور سواری می باشد که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این بازی شما برروی یک موتور سوار هستید و بازی مراحل را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذاری د .داستان بازی از این قرار است که شما سوار بر یک موتور باید فرار کنید زیرا از خانه سالمندان فرار کرده اید و تمام افراد خانه سالمندان به دنبال شما هستند از جاده هایی بروید که نتوانند ردیابی کنند شما را پس باید حسابی مراقب خود باشید

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:39 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود SHADOWGUN - بازی موبایل SHADOWGUN

(90/10/2) تغییرات:

نسخه جدید 1.1.0 برای آی او اس جایگزین شد.

سال ۲۳۵۰ است و اتفاقات عجیبی برای سیارات بوجود آمده، جنگی میان کهکشان ها راه افتاده است، در این میان هر کهکشان مامورانی برای از بین بردن رقبای خود دارند که قویترین آن ها SHADOWGUN نام دارد. SHADOWGUN در نقش جان اسلد (John Slade) بدنام ترین مناطق و کهکشان ها را فتح می کند... هدف شما در این بازی دستگیری دکتر ادگار سیمون (Dr. Edgar Simon) یک نابغه قاتل دیوانه است که برای این کار باید به قلعه او نفوذ کنید و با گارد امنیتی او مبارزه کنید.

و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود HEAVY GUNNER 3D - بازی موبایل توپچی سنگین

HEAVY GUNNER 3D نام یک بازی سه بعدی با گرافیک قابل قبول می باشد. سلاح های سنگین پیشرفت قابل توجهی کردند. سلاح هایی که قدرت تخریب آنها باور نکردنی است. خوبی این بازی این است که این سلاح ها در اختیار ما هستند. فقط باید مهاجمینی را که از زمین و هوا حمله میکنند را نابود کنیم.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:34 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود SPY mouse - بازی موبایل موش جاسوس

(90/11/15) تغییرات:

نسخه 1.0.5 همراه با مرحله روز ولنتاین برای آی او اس جایگزین شد.

خطر، توطئه و مخفیکاری تنها برای بدست آوردن پنیر برای موش جاسوس است تا با دزدکی حرکت کردن در محیطی ماجراجویانه دشمنان خود یعنی همان گربه ها را پشت سر گذاشته و به پنیر محبوب خود برسد. شما چه مسیری را برای بدست آوردن پنیر به این موش پیشنهاد می کنید تا در این میان به چنگ گربه های نگهبان نیافتد!؟

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:32 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود ASTRO File Manager - نرم افزار موبایل مدیریت فایل آسترو

(90/11/7) تغییرات:

جایگزین شدن نسخه جدید 3.1.288

یکی از قویترین و محبوب ترین نرم افزارهای مدیریت فایل ASTRO File Manager می باشد. با استفاده این برنامه قادر خواهید بود عکس ها، ویدئوها، موزیک ها و هر فایل دیگری را کپی و حذف کنید، تغییر نام دهید، پوشه بسازید و ... . از قابلیت های دیگر این نرم افزار می توان به نمایش فایل های متنی و عکس ها، گرفتن پشتیبان، جستجو و ... اشاره کرد.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:31 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Tap Fish - بازی موبایل شیر ماهی

اکثر کاربران علاقه زیادی به آکواریوم و مدیریت آن دارند. با بازی Tap Fish شما می توانید در گوشی خود یک آکواریوم زیبا و سه بعدی بسازید. در این آکواریوم زیبا باید به گونه ای از ماهی ها نگهداری کنید و محیط اطرافشان را تمیز کنید تا از بین نروند. بعد از مدتی شما می توانید ماهی های بالغ را فروخته و با پول آن، امکانات جدیدی بخرید.



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:30 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.

Free your creativity! Become a true artist and create "one of a kind" pottery!

More info (open/close)

مشخصات

نام: Let's Create! Pottery
شماره نسخه: 1.13, 1.32
پلاتفرم: , MacOSX, Android ,
ویرایش پلاتفرم: iOS 3.0 or later, Android 2.0.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

و...
 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود LightSword100 - بازی موبایل شمشیر لیزری

این نرم افزار نیز همانند شمع و فندک، جهت سرگرمی می باشد. با کمک LightSword، یک شمشیر لیزری را در اندرویید خود دارید. با اجرای نرم افزار، میتوانید با حرکت دادن گوشی، یا فشردن ضامن آن، شمشیر را بیرون کشیده و از درخشش و عظمت آن حیرت زده شوید. با حرکت گوشی، این لیزر نیز حرکت میکند و به زیبایی، انوار درخشنده و نورانی خود را بر صفحه به جا میگذارد.

Turn your Phone into a Lightsaber/LigtSword. Swing your phone around to produce cool lightsaber sound effects and ignite or extinguish the blade with a tap.

مشخصات

نام: LightSword100
شماره نسخه: 4.2
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 1.5 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

Android 1.5 or later

رمز فایل

www.p30download.com
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:28 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Final Defence - بازی موبایل دفاع نهایی

اگر از سلاح های معمولی و تفنگ ها خسته شده اید پس بازی Final Defence را امتحان کنید. تنها سلاح شما یک اسلحه قدتمند خواهد بود. اسلحه ای که به محض شلیک شدن، هر چیزی را که بر سر راهش باشد نابود میکند. در مراحل بازی Final Defence، باید سعی کنید با نشانه گیری دقیق، دشمنان خود را با اشعه قدرتمند خود نابود کنید.

Final Defense is the first person shooter games with modern war and World War II style. Players act as heavy machine gunner in the game to protect the beach and prevent from the enemy assault from sea landing.

 

مشخصات

نام: Final Defence
شماره نسخه: 1.0.0
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

Android 2.1 or later

رمز فایل

www.p30download.com
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Counter Strike - بازی موبایل کانتر (نسخه غیر رسمی)

بازی کانتر در ایران هم مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید. حالا نظرتان چیست که این بازی را بر روی ابزار اندرویدی تان همه جا همراه داشته و با آن سرگرم شوید؟ به لطف توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت XDA، نسخه پورت شده و غیر رسمی اندروید این بازی عرضه گردیده است. هم اکنون آنها دو نسخه مختلف این بازی را آماده کرده اند. ورژن 5o برای استفاده در ابزارهای مجهز به اندروید 2‪.‬0‪+‬ است و ورژن 6p که بر روی اندروید 2‪.‬3‪+‬ قابل نصب خواهد بود. هر دو اینها کاملا شبیه کانتر استریک 1‪.‬6 هستند.


این بازی از پلتفرم Unity3D استفاده کرده و از پایه دوباره سازی شده و در اصل برای بازی کردن به صورت آنلاین طراحی می شود. ظاهرا قرار است که دارندگان ایکسپریا پلی سونی اریکسون هم نسخه ویژه ای از بازی را دریافت کنند که پیکربندی آن برای استفاده از کنترل های ویژه با گواهی پلی استیشن سازگار شده است.
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:25 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Fight Game: Heroes v1.0.2 Full

دانلود بازی فوق العاده زیبا و اکشن Fight Game: Heroes v1.0.2 Full آندروید

Fight Game: Heroes نام بازی فوق العاده زیبا و اکشن است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، روزانه هزاران نفر در درگیری های خیابانی کشته می شوند. شما باید دسته گنگستری خودتان را از میان سخت ترین گروه سربازان خیابانی تشکیل بدهید و با کتک زدن تبهکاران پول بدست آورید. در بازی شما باید سعی کنید زنده بمانید و رشد کنید، در محله های خطرناک باید قبل از اینکه آنها شما را بکشند، تبهکاران خطرناک را از بین ببرید این بازی بر روی آندروید نسخه 2.3 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد

 




ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:23 ] [ سید حامد جلالی ]

13284641961 چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ ، Tap Tap Glider 1.2

 

چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ این عنوان بازی جذاب و اعتیاد آوریست که طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است!

شما باید در این بازی از انگشت خود برای هدایت هواپیما و عبور دادن آن از موانع سخت استفاده کنید. میتوانید با ضربه‌زدن به صفحه نمایش به هواپیمای خود سرعت بیشتری بدهید و شتاب حرکت آن را زیاد کنید! با پیشرفت در بازی هم میتوانید هواپیماهای مجهزتر و پیشرفته‌تر را جایزه بگیرید.

 

 

13284641962 چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ ، Tap Tap Glider 1.2


  امتیاز در مارکت : 4.2

 دانلود با لینک مستقیم

  حجم فایل : 2.8 مگابایت

 رمز فایل فشرده : parsroid.ir

 منبع: پارس آندروید

 تصاویر و توضیحات بیشتر


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سید حامد جلالی ]

 

 

13284651331 اندازه‌گیری ضربان قلب فقط با نگاه کردن به دوربین ،‌ Whats My Heart Rate 1.1

ضربان قلبتان را فقط با نگاه کردن به دوربین اندازه‌گیری کنید! بسیار ساده و بدون نیاز به به لمس لنز دوربین.

ضربان قلب شما تغییرات رنگی بسیار ریزی در چهره شما ایجاد میکند، این نرم‌افزار هم از دوربین جلو گوشی و الگوریتم‌های بسیار پیشرفته برای شناسایی این تغییراتی رنگی استفاده میکند و با استفاده از آن ضربان قلب شما را تعیین میکند!

 

و..



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:19 ] [ سید حامد جلالی ]

13284920261 بازی بسیار زیبا و نفس گیر تنیس روی میز World Cup Table Tennis v1.73

بازی تنیس روی میز فوقالعاد به نام World Cup Table Tennis که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است . شما در این بازی امکان انتخاب ملیت از بین ۲۰ کشور را خواهید داشت . شما خواهید توانست در بازی World Cup Table Tennis یکی از حالت های تورنمنت ، سرگرمی ، حرفه ای و H2H را برای لذت بردن از آن انتخاب نمایید . همچنین امکان انتخاب ۱۰ نوع راکت مختلف با قابلیت های متفاوت را خواهید داشت . این بازی را اجرا کنید و احساس حرفه ای بودن را درک نمایید ، تمرکز کنید و توپ هایی که به گوشه ها منحرف می شوند را مهار نمایید . در صورتی که بتوانید جایزه طلا را دریافت کنید سرود ملی کشور انتخاب شده خود را خواهید شنید. در قسمت تورنتمت بازی با گذاراندن مسابقات و پیروزی در آنها بر دشواری بازی افزوده خواهد شد . این بازی زیبا و نفس گیر را به همه توصیه می کنم.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:18 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 4 5 6 7 8 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت