قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 2596
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 2662
بازدید ماه : 8005
بازدید کل : 188912
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید در هر لحظه کنترل کاملی بر روی اعضای خانواده خود داشته باشید ؟
آیا نگران آن هستید که کودکتان به مدرسه یا محل مورد نظرتان رسیده است یا خیر ؟

برای رسیدن به چنین خواسته هایی کافیست اپلیکیشن GPS Tracker را بر روی دستگاه اندرویدی خود ثبت نمایید . بدین ترتیب در هر لحظه از شبانه روز که خواسته باشید می توانید تنها در چند ثانیه از موقعیت عزیزان خود مطلع شده و از نگرانی در آیید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:21 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دان پس از اینکه آسیا را در اختیار خود گرفت حال آمده است تا اروپا را نیز تحت سلطه خود بکشاند !

Don 2 The Game یک بازی اکشن با گرافیکی بسیار زیباست که با الهام از فیلم بالیوودی مگاهیت با بازی شاهرخ خان ساخته شده است و شما که در آن نقش دان را بازی می کنید می بایست تمامی دشمنان را نابود سازید .

پیش نیاز ها :
- وضوح تصویر بالای ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل
- پردازشگر ۱ گیگاهرتز و یا بالاتر
- رم ۵۱۲ مگابایتی و یا بالاتر


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:20 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Tom و Ben در کنار هم، اخبار گو می شوند . بسیاری از کاربران از برنامه های Talking Tom Cat و Talking Ben استفاده کرده اند که هر کدام به نوبه خود دارای حرکات خنده آور هستند حال این دو کاراکتر به کنار یکدیگر آمده اند تا تمامی تجربیات خود را در خندان شما به یکباره استفاده کنند و لحظاتی شاد را برایتان فراهم آورند .

 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:18 ] [ سید حامد جلالی ]

Veggie KungFu

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا فکر می کنید که نینجا هستید ؟ اگر اینچنین است پس حتما باید بتوانید میوه ها را بر روی هوا به دو یا حتی ۴ قسمت تقسیم کنید !
Veggie KungFu Pro نام بازی ای است که در این پست برای کاربران اندروید ها تهیه کرده ایم که در آن می بایست نقش یک نینجا را ایفا کرده و میوه ها را بر روی هوا متلاشی کنید !

این بازی که شباهت بسیاری به بازی مشهور Fruit Ninja دارد می تواند محیطی شبیه به این بازی را با جذابیت های بیشتر به ارمغان آورد .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:17 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

Swampy نام بچه تمساحی است که در فاضلاب زندگی می کند و همانند همه ی موجودات برای شستشو خود به آب نیاز دارد اما لوله کشی حمام او دچار شکستگی شده است و آب را به حمام Swampy هدایت نمی کند . برای کمک به این تمساح بامزه راه آب های زیرزمینی سرگردان را با کندن زمین به سمت حمام او باز کنید . اردک های پلاستیکی امتیازات شما را بالا خواهند برد پس آن ها را از دست ندهید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:16 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی اکشن ترمیناتور Terminator Salvation v1.0.7 - آیفون و آیپاد



بازی اکشن Terminator Salvation سوم شخص مهیج نابود گر ۴ بر اساس فیلم terminator salvation. باید جلوی نابودی انسانها را در برابر تکنولوژیهایی که به این منظور ایجاد شده اند، بگیرید. دشمنانی علاوه بر آنچه در فیلم می بینید، در بازی به انتظار شما نشسته اند! شما در نقش جان کانر بازی می کنید. بازی در سال ۲۰۱۶ در لس آنجلس جریان دارد. بازی با دریافت یک پیام اضطراری از یکی از چهار گروه نجات یافته که پشت خطوط دشمن گیر افتاده اند، در لس آنجلسی بمباران شده و ویرانه، شروع می شود. رهبر گروه مقاومت حاضر نیست کمک کند اما جان کانر احتیاط را کنار گذاشته و با هلیکوپتر به محله تحت کنترل Skynet در لس آنجلس سفر می کند. بلیر ویلیامز که نقش او رو در فیلم Moon Bloodgood بازی میکند نیز به هماره کانر عازم جنگ با نیروهای skynet می شود.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:14 ] [ سید حامد جلالی ]

هيجان مسابقات رالي بياباني با Race After 1977 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي مهيج مسابقات رالي بياباني

Race After 1977

كه توسط خودروهاي قديمي آمريكايي به سبك و سياق 1977 ساخته شده است. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده در تعقیب و گریز با ماشین های پلیس انجام ميشود.بازی Race After 1977 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد.

 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:13 ] [ سید حامد جلالی ]


بازي مهيج

Crazy Penguin Catapult 2

پنگوئن های دیوان نسخه دوم كه شما در اين بازي هيجان انگيز با استفاده از منجنیق ميبايست پنگوئن ها را پرتاب كنيد تا نگوئن ها را از دست خرسهاي قطبي نجات دهيد. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده با بيش از 50 مرحله مختلف ميباشد. بازی Crazy Penguin Catapult 2 بروی آیفون و آی پاد قابل نصب می باشد.




 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:12 ] [ سید حامد جلالی ]
 

مسابقات رانندگي هيجان انگيز iRoadies v1.4 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


مسابقات رانندگي هيجان انگيز 

iRoadies

 شما با نصب اين بازي بسيار مهيج ميتوانيد هيجان مسابقات ماشين راني را در شب و روز و در جاده هاي پر پيچ و خم و خطرناك تجربه كنيد. تصور كنيد در مدرن ترين و پيشرفته ترين ماشينهاي مسابقه اي جهان سوار هستيد و بي باكانه و با سرعت سر سام آورد در حال رانندگي هستيد و بايد موانع و مشكلات را يكي يكي پشت سر بگذاريد. اين بازي مهيچ با گرافيك بسيار بالا و محيط سرگرم كننده در تعقیب و گریز و برخورد با موانع خطر ناك و انفجارات شديد مي باشد كه بروی

آیفون و آی پاد

قابل نصب و اجرا می باشد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:11 ] [ سید حامد جلالی ]

بازي اكشن Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي بسيار جذاب و مهيج

Resident Evil 4: PLATINUM

v1.04.00 كه براي گوشي هاي آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ ميباشد. كه توسط كمپاني CAPCOM  براي

گوشي هاي آيفون

تهيه شده است. اين بازي معرف از سري بازي هاي مهيج و ترسناك از نوع اكشن كه محبوبت خاصي در بين گيمرها پيدا كرده است. بازی رزیدنت اویل یکی از قدیمی ترین بازیهای فوق العاده زیبا و فکری و البته ترسناک ميباشد. به تازگي نسخه جديد اين بازي به صورت سه بعدي انتشار يافته كه ما براي شما دوستان نسخه تلفن همراه اين بازي جذاب و مهيج را تهيه كرده ايم.



 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.



ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:10 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی جذاب رالی مرگ در آیفون با Death Rally v1.7 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ



“تنها شانس بیرون رفتن تو از این زندان و بخشیده شدنت، برنده شدن در تمامی مسابقات و جدال مرگبار با رانندگان دیگر است که آنها هم برای آزادی خود تلاش می‌کنند، تو یک راننده هستی که خلاف‌های زیادی داشته و دولت و پلیس از دست تو به ستوه آمده‌اند پس دیگر چاره‌ای برای رهایی نداری”. این گفتگوی کوتاه کلانتر یک زندان نامعلوم است که راننده نگون بخت ما به وسیله او دستگیر می‌شود و حالا برای رهایی، چاره‌ای جز شرکت در مسابقات مخوف رانندگی که بر سرجان قیمت تعیین می‌کنند ندارد. شرکت Remedy تولید کننده عناوین مشهوری چون مکس پین و Alan Wake ،به تازگی نسخه مبتنی بر پلاتفرم آیفون بازی رالی مرگ خود را که برای رایانه های شخصی در سال ۱۹۹۶ ارائه کرده بود با کیفیت بسیار عالی ارائه کرده و به جرات می‌توان این بازی را یکی از بهترین بازی های سبک رانندگی برای آیفون دانست.
تمرکز اصلی در این بازی ،کشتن رانندگان دیگر و پیروزی در مسابقات است  و شما می‌توانید هر خودرو را با یک سلاح استاندارد و یک سلاح جانبی انتخاب کنید  که همیشه همراه شما خواهند بود.خودروهای موجود در بازی چندین نوع خواهند بود که البته برخی از خودروها بصورت VIP بوده و از داخل بازی قابل خریدن می‌باشند و برخی دیگر به تدریج و با کسب امتیازات بیشتر آزاد می‌شوند. پولی که شما بدست می‌آورید به عوامل مختلفی بستگی دارد که از جمله آنها می‌توان به مکان قرارگیری در پایان مسابقه ،تعداد خودروهای نابوده شده توسط شما ،چلو زدن از  رئیس هر مرحله که قریب به ۲۳ کاراکتر هستند و کاراکتر جان گورو معروف هم یکی از آنان است ،نابود کردن خودروی آنان ،ثبت رکورد تازه ،جمع آوری دلار که با هدف قرار دادن جعبه های چوبی به دست می آید و.. اشاره کرد.


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:9 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی اکشن جنگ تن به تن بروسلی Bruce Lee Dragon Warrior - آندروید


فايل data اضافه شد!

بازي بسيار جذاب

Bruce Lee Dragon Warrior

كه يكي از جديد ترين بازي هاي اندروید مي باشد و شما ميتوانيد با شخصيت محبوب بروسلي و با سبك و سياق و حركات معروف بروسلي بازي كنيد. كه با گرافيك بسيار بالا و سه بعدي به جذابيت اين بازي افزوده است.



  ابتدا فايل نصب بازي را بر روي گوشي خود نصب نماييد. سپس فايل SD  برنامه را دانلود كرده و پس از باز كردن فايل زيپ محتويات پوشه يعني فايل data.zpak را به آدرس زير كپي كنيد در صورت نبود آدرس آن را درست كنيد.
 

sdcard \ Android \ data \ com.digitallegends.brucelee \ files \ content \

قابل نصب بر روي سیستم عامل آندروید 2.1 تا 2.3

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:6 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازي جذاب پرندگان خشمگين در معدن Angry Birds: Mine and Dine v1.6.0 ‬ - اندروید


بازي بسيار جذاب

پرندگان خشمگين

در معدن

Angry Birds: Mine and Dine

 این بار خوک های سبز در غار ها و معدن ها مخفی شده اند که شما در آنجا با آنها به مبارزه می روید. در اين بازي شما ميبايستي با قدرت منحصر به فرد هر يك از پرندگان عصباني به تخريب قلعه خوكهاي حريص بپردازيد. اين بازي يكي از جذابترين و محبوب ترين بازي گوشي هاي اندروید محسوب مي شود كه با داشتن 255 مرحله جذاب شما بايد در اعماق غارهاي زير زميني علاوه بر نابود سازي خوكها در جستجو براي پيدا كردن ميوه هاي مخفي شده و... باشيد. پس از استقبال بي نظري از اين بازي در سرتا سر جهان اين بار اين بازي بسيار جذاب توسط گروه آسان دانلود براي

گوشي هاي آندروید

ساپورت انتشار داد. اين بازي را از دست ندهيد و هر چه سريعتر دانلود كنيد!


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:5 ] [ سید حامد جلالی ]

Gameloft%20Games%20Collection%20for%20Android دانلود پکیج بازیهای HD گیم لافت برای اندروید (May 2011)

 

در این مجموعه استثنایی که سیب دانلود برای شما قرار داده است، می توانید بهترین و با کیفیت ترین بازیها را بر روی اندروید خود تجربه کنید. تمامی بازی های موجود در این پکیج کرک شده هستند و به صورت تک تک تست شده و سالم می باشند. لیست این بازی ها را می توانید در ادامه مطلب مشاهده کرده و مجموعه را دانلود نمایید.

 

 

لیست بازیهای موجود در این پکیج:
Asphalt 6
Asphalt 5
Assassins Creed
Brothers In Arms2
Dungeon Hunter
Dungeon Hunter 2
Fishing Kings
Gangstar: Miami Vindication
Gangstar: West Cost
GT Racing
Hero Of sparta
Avatar
Lets Golf
Lets Golf 2
Modern Combat Sand Storm
Modern Combat 2 Black Pegasus
NOVA
Oregon Trial
Real Football 2010
Real Football 2011
Shrek Kart
Spider Man
HAWX
Splinter Cell
UNO

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:4 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی زیبایی که برایشما تدارکدیده ایم یک بازی حرکات نمایش با موتور پرشی است به نام Trial Xtreme 2 HD که دارای گرافیک خوب و آزادی کامل در انجام حرکات نمایشی است که شما بازدید کننده گرامی متوانید با دانلود این بازی از این سری بازی ها لذت ببرید.
توجه! پس از نصب Trial Xtreme 2 HD با پسوند apk پوشه گیم پلی بازی را در ادرس Android/data کوپی کنید


مسابقات حرکات نمایشی مرگبار Trial Xtreme 2 HD v2.4 ویژه گوشی های آندروید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:25 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی The Settlers HD v1.1.9 برای گوشی های دارای سیستم عامل : سیمبیان 3 , آندروید که می توانید با دانلود و نصب این بازی نهایت گرافیک و داستان یک بازی استراتژی را در گوشی خود تجربه کنید.
اگر تا سال پیش حرف از بازی های استراتژیکی می آمد بدون شک ذهن ما به سمت کامپیوتر می رفت هر چند که در گوشی های موبایل نیز بازی استراتژیکی بود اما نه به زیبایی بازی های موجود در کامپیوتر که امروزه بازی تحت عنوان The Settlers HD برای دو سیستم عامل محبوب موبایل یعنی Symbian 3 و Android  با داستان بسیار طولانی و گرافیکی فوق العاده بالا ارائه شده است.
داستان بازی نیز از این قرار است که شما باید خانه بسازید شهری را مدیریت کنید وکارگر و نیرو جمع نمایید به انها حقوق دهید و در نهایت یک ارتش تشکیل دهید تا در برابر حملات دشمنان به شهر خود محافظت نمایید.و یا به شهرهای دیگر حمله نمایید و کشور خود را توسعه دهید.

http://dl.yekmobile.com/1/1/the-settlers-hd.jpg

 

و....


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 8 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 15:22 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 7 8 9 10 11 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت