قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 453
بازدید دیروز : 315
بازدید هفته : 848
بازدید ماه : 1210
بازدید کل : 177333
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بار دیگر قصد معرفی یک نرم افزار فوق العاده نویگشیشن و  مسیر بابی یا همان Gps را برای گوشی های آندرویدی داریم که توسط سامسونگ ایران ساخته شده است . این نرم افزار در اصل تنها برای گوشی های آندرویدی با برند سامسونگ است و روی گوشی های دیگر آندرویدی قابل اجرا نیست ! اما نسخه ای که هم اکنون توسط وب سایت Apktops معرفی می شود بر روی تمام گوشی های آندرویدی با هر برند و مارکی قابل اجراست . این نرم افزار و نقشه کامل ایران و راه های آن به صورت کامل در سرور اختصاصی apktops آپلود شده که هم اکنون آن را به شما تقدیم می کنیم .

از قابلیت های Ndrive  به نقل از خود Samsung navi می توان به موارد زیر اشاره کرد : 

مسیر یابی :

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های برنامه‌های مشهور GPS، امکان مسیریابی خودکار با توجه به نیاز کاربر است. NDrive با توجه به هماهنگی با کلیه مسیرها و مکان‌های موجود در شهر و در بر داشتن پایگاه داده‌ای کامل از آدرس‌ها، می‌تواند امکان مسیریابی را به‌راحتی در اختیار شما قرار داده و شما را در یافتن آدرس‌ها کمک نماید.
این قابلیت باعث می‌شود تا نگران عدم اطلاع خود نسبت به مسیر مقصدتان نباشید. مسیرها به‌طور کامل و با لایه‌های مختلف در NDrive ذخیره شده‌اند تا شما را برای رسیدن به مقصد راهنمایی کنند. بزرگ‌راه‌ها، خیابان‌ها، کوچه‌ها و مسیرهای مختلف که اطلاعات آن‌ها طی بازه‌های زمانی مختلف به‌روز می‌شوند، جزئیاتی را که از شهر و محل مورد نظر خود انتظار دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.
فقط نقطه مقصد را روی نقشه مشخص کنید؛ بقیه را به NDrive بسپارید!

رانندگی ایمن 

اصولا ممکن است این مورد برای همه رانندگان اتفاق بی‌افتد که در هنگام رانندگی، نسبت به انتخاب مسیر مناسب و صحیح دچار سردرگمی شوند. این‌که از چه خیابانی عبور کنید، کدام کوچه میان‌بر بهتری برای شما است و چه مسیری شما را سریع‌تر به مقصدتان می‌رساند، سوالی است که همه رانندگان با آن مواجه هستند. نگران هیچ‌چیز نباشید! اپلیکیشن NDrive این قابلیت را دارد تا شما را در حین رانندگی به‌طور کامل راهنمایی کند. پیدا کردن مسیرهای نزدیک‌تر به مقصد، کنترل سرعت رانندگی و اعلام پیام‌های مرتبط در آن زمان، از جمله ویژگی‌های بارز این برنامه است. قابلیت راهنمای صوتی NDrive باعث می‌شود تا شما بدون آن‌که نیازی به مشاهده صفحه تلفن همراه خود داشته باشید، رانندگی ایمنی را در طول مسیر تجربه نمایید. در واقع با نصب NDrive روی گوشی خود، یک راهنمای صوتی و با زبان فارسی خواهید داشت که در مواقع ضروری شما را در یافتن مکان‌های مورد نظر راهنمایی خواهد کرد. این ویژگی برای شهرهای د اخلی ایران کاملا بهینه‌سازی شده است تا بر اساس شرایط بومی جاده‌ها و مسیرهای کلی، راهنمای مناسبی در اختیارتان قرار دهد؛ پس با خیالی آسوده به مسیرتان ادامه دهید.

 

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:12 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار نیز قصد معرفی یک دیکشنری فوق العاده برای گوشی های آندرویدی را داریم . نام این دیکشنری bluedic است که توسط دیتابیس قدرتمند و کاملی که در اختیارتان قرار می دهیم و از انتهای همین پست قابل دانلود است می توانید یکی از بهترین و کاملترین دیکشنری های انگلیسی به فارسی موجود را بر روی گوشی آندرویدی خود داشته باشید .

این دیکشنری را به همراه دیتابیس قدرتمند آن می توانید از ادامه مطلب و از سرور سایت apktops با لینک مستقیم دانلود نمایید . ناگفته نماند که دیتابیس که در اختیار شما قرار می دهیم دیتابیس دیکشنری آریان پور می باشد که  برای مطالعه نحوه استفاده از دیکشنری و فایل دیتابیس به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 6 / 2 / 1391برچسب:, ] [ 19:7 ] [ سید حامد جلالی ]

 

   



این کوک بر پایه فرمور belle ورژن 111.030.0607
نکته این هست که برای استفاده از این فرمور شما باید این فلدر هارو از روی mass memory و memory cart
پاک کنید .

E:private     :      E:data        ;      E:system       ;       E:resource      ;      E:patches       ;E:sys
 
change log



1.حذف زبان های خارجی بجز اینگلیسی
2. اضافه شدن زبان فارسی
3. تغییر در info گوشی
4. تغییر منو بندی
5. تغییر بعضی از ایکونها
6.منتقل شدن بعضی از برنامه ها به پوشه مخصوص
7. تغییر تم افکت
8. اضافه شدن قابلیت rename تمامی برنامه های منو
9. تغییر اسم bt
10. اضافه شدن قابلیت resume بعد از ریستارت
11. منتقل کردن cache گوشی به E
12. اضافه شدن 6 هوم اسکرین
13. تغییر تم گوشی بدون حذف تم قبلی
14. فعال بودن delivery report به صورت پیش فرض
15. فعال بودن تم افتکت به صورت پیش فرض
16. هک دائمی گوشی
17. قطع کردن صدای دوربین در حالت یک و صدای دوربین 1 به صدای دوربین 2 منتقل شده
18. برنامه ی voice recorder تا 12 ساعت قابلیت ریکورد داره
19.فعال بودن call duration به صورت پیش فرض
20. فعال بودن summery call به صورت پیش فرض
21. نصب برنامه ی رم پچر

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 18 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 10:54 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار فوق العاده نقشه گوگل Google Maps v6.2.0 آندروید

Google Maps نام نرم افزار قدرتمند و بسیار کاربردی نقشه گوگل می باشد که با استفاده از آن می توانید نقشه جهان را در گوشی در اختیار داشته باشید ، مهمترین و بهترین مزیتی که این نرم افزار دارد آن است که شما بدون احتیاج به GPS می توانید به نقشه ها دسترسی داشته باشید و این بدان معنی است که شما هیچ گونه نیازی به اتصال به اینترنت ندارید و از آن می توانید به راحتی در حال آفلاین بهره ببرید ، همچنین این نرم افزار امکان مشاهده نقشه ها به صورت 2 بعدی و 3 بعدی را به شما می دهد که این ابزار نیز جزو امکانات منحصر به فرد گوگل می باشد

برخی از قابلیت های کلیدی نرم افزار Google Maps v6.2.0 :
- نمایش نقشه ها بصورت دو بعدی و سه بعدی
- مکان یابی با استفاده از GPS و اینترنت
- جهت یابی و ترسیم مسیر پیشنهادی برای رسیدن به مقصد
- جستجوی مکانهای مورد نظر
- لایه های مختلف با امکان نمایش یا عدم نمایش
- علامت گذاری نقاط مورد علاقه روی نقشه
- پشتیبانی از سرویسهای Street View و My Tracks
- راهنمای صوتی
- سهولت در استفاده
- و .....


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 15 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 12:37 ] [ سید حامد جلالی ]

نرم افزار Full Screen Caller برای تمام صفحه کردن عکس مخاطب گوشی موبایل شما هنگام زنگ خوردن گوشی موبایل میباشد. حتی شما قادر به تمام صفحه کردن عکس مخاطب در تماس بی پاسخ و اس ام اس و ایمیل هم میباشد. این نرم افزار مخصوص گوشیهای آندروید ۱٫۶ به بالا میباشد.

تمام صفحه کردن عکس مخاطب Full Screen Caller ID v7.8.4 - آندروید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 15 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 9:45 ] [ سید حامد جلالی ]

NEED FOR SPEED Shift v1.0

سال ها است که Need for speed نسخه هایی از بازی را منتشر کرده است و همه میدانیم که بازی های کمپانی شرکت EA پرطرفدار هستند.در این جا یک بازی بسیار هیجانی از طرف شرکت EA منتشر شده است. در این بازی تمامی ماشین ها بسیار با کیفیت است. این بازی دارای سنسور بوده و شما میتوانید با سنسور گوشی خود این بازی را انجام دهید.شما باید سعی کنید تا با اول شدن در مسابقات بر مقدار پول خود بیفزایید

لینک دانلود با حجم ۱۰۰ مگابایت در ادامه مطلب


ادامه مطلب ....
[ سه شنبه 14 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/9.3/ssx3.jpg

بازی سیمبیان

Snowboard Super Extreme 3 بازی فوق العاده گرافیک بالا و جذاب میباشد که در موضوع اسکیت سواری در کوهستان توسط شرکت EA طراحی شده است . شما در این بازی باید از مسیر های که در مراحل مشخص می شود عبور کنید . این بازی به صورت HD بوده و قابل نصب بروی گوشی های smartphones با قابلیت سه بعدی و سیمبیان 3 و سری 60 ورژن 5 می باشد .


دانلود پایین تر در همین صفحه

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک

 

و....


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:13 ] [ سید حامد جلالی ]

http://p30world.com/p30images/2/1390/12.5/transform.jpg

بازی سیمبیان

Transformers Dark of The Moon نام بازی هیجانی با گرافیک HD در گوشی های سیمبیان می باشد. داستان بازی براساس قسمت جدید فیلم Transformers یعنی "تاریکی ماه" پیش می رود. در این بازی شما می بایست در 13 مرحله با دشمنان خود بجنگید و انها را نابود کنید. این بازی بروی گوشی های سیمبیان 3 قابل نصب است.

 

دانلود نسخه 6.0 در بخش نظرات ( پایین تر در همین صفحه )

تصاویری از محیط نرم افزار:  یک , دو , سه

 

و...


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 11 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 22:11 ] [ سید حامد جلالی ]
بازی سه بعدی آندروید بصورت اکشن با گیم پلی جذاب Frontline Commando که زیبایی های آن شما را حیرت زده خواهد کرد.
شما در شهری متروک هستید و شهر پر از دشمنان شما تکاور حرفه هستید با سلاح های کشنده همه و همه قصد دارند شما را نابود کنند اما شما باید بر آنها غلبه کنید.رگبار خود را به کار اندازید و اگر دوست داشتید از سلاح های انفجاری استفاده کنید آن هم با مهمات بینهایت که یکی از ویژگی های بازی می باشد.بازی کماندو یکی از زیباترین بازی های اچ دی اندروید می باشد که می توانید از سایت یک موبایل دانلود نمایید.
 
بازی آندروید با گرافیک HD - تکاور خط مقدم Frontline Commando v1.0.2 android
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:37 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود بازی روح کرافت Soul Craft THD v0.5.6 فرشتگان و شیاطین در آستانه راز زندگی هستند.پیمان آخرالزمان به در دنیا که در این بازی باید با شیاطین مبارزه نمایید.این بازی برروی گوشی های آندروید قابل نصب می باشد.

دانلود بازی روح کرافت برای آندروید SoulCraft THD v0.5.6

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]
راهزن شوید در بازی Guns n Glory v1.7.0  که جزو پرفروش ترین بازی های آندروید نیز بوده است.اما شما لازم نیست در سایت یک موبایل پولی بپردازید و می توانید این بازی را بصورت رایگان مانند همیشه دانلود کنید و از آندروید خود لذت ببرید.
در بازی افتخار اسلحه شما در راه هایی که کاروان ها و تجار از آنها عبور میکنند مخفی می شوید و در موقعیت مناسب به آنها حمله می کنید و طلا و جواهرات و پول جمع آوری میکنید.اما این تمام ماجرا نیست و شما باید محموله های مهم را شناسایی کنید و به آنها حمله کنید.با رد کردن مراحل می توانید از پول کسب کرده راهزن ها و اشخاص و جاده های جدیدی را باز کنید تا لذت بازی  دوچندان شود.
در ورژن جدید این بازی فوق العاده ۱۰ نقشه جدید در بیابان های نوادا ، ۱۰ نقشه جدید در سرمای آلاسکا اضافه شده است!  ۴ نوع گانگستر جدیدبا ویژگی های نو و سازگاری با نسخه های جدیدتر اندروید هم دیگر ویژگی های این نسخه به شمار می آید!

بازی آندروید Guns n Glory v1.7.0 افتخار اسلحه

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:36 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۰ و بالاتر

برای یک حفاری تاریخی در عمق زمین آماده باشید . در این بازی شما باید برای کسب شهرت و ثروت راه خود را در غارها و معادن رها شده و متروکه در پیش بگیرید . و درطول مرحل بازی با جمع آوری اجسام قیمتی برای خود امتیاز کسب کنید . Gem Miner 2 دارای گرافیک پر رنگ لعاب HD است و در طول این بازی باید از عهده مدیریت معادن و غارهای بزرگ بر بیایید . بازی دارای چند درجه سختی متفاوت می باشد و در حالت های مختلقی صورت می گیرد که خود بر جذابیت بازی افزوده. شما دوستان عزیز میتوانید Gem Miner 2 را به صورت رایگان از اندرویدها – پایگاه تخصصی اندروید دریافت نمایید.

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:35 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Counter Strike Portable 1.35

دانلود بازی فوق العاده جذاب و معروف Counter Strike Portable 1.35 آندروید

Counter Strike Portable 1.35 نام بازی فوق العاده جذاب و معروفی است که قطعا بسیاری از شما دوستان با آن آشنایی دارید و این بار می توانید این بازی زیبا را در گوشی های آندروید خود تجربه کنید که امید است از آن لذت کافی ببرید..

و..


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:34 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود نرم افزار Bob Burnquist's Dreamland 1.0

دانلود بازی بسیار جذاب و هیجانی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 آندروید

اگر بازی های اسکیت برد را دوست دارید حتما بازی Bob Burnquist's Dreamland 1.0 را تجربه کنید ، این بازی بسیار زیبا که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است در آن باب و اسکیت بوردش در سرزمین جادویی مشغول اسکیت است و شما باید با کنترل آن سکه ها را دریافت و امتیازهای لازم را جمع آوری کنید ، این بازی دارای 600 مرحله بسیار جذاب و هیجانی است و شما هم اکنون می توانید آن را به صورت رایگان از سایت پی سی دی دانلود نمایید

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 8 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 11:33 ] [ سید حامد جلالی ]
به نام خدا

 




توضیحات:

- این فریمور بر پایه ی فريمور Nokia C7-00 v111.030.0609 RM-675 - Symbian Belle کوک شده است
- با تشكر از Dr.Willy , [MOHAMAD REZA] , parsiak72
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
تغييرات:

- افزايش سرعت گوشي
- تم افكت جديد و زيبا
- افزایش قدرت نگه داری شارژ باطری
- فعال بودن حالت Landscape Screen Saver
- افزايش سرعت اسكرول
- اضافه شدن ویدجت هاي جديد
- اضافه شدن Wallpaperهاي جديد و زيبا
- اضافه شدن رینگتونهاي جديد و زيبا
- زبان فریمور: انگلیسی – فارسی – عربي - اردو
- زبان نوشتاری: انگلیسی – فارسی – عربي - اردو
- حالت ساعت به صورت 24 ساعته و تنظيم روي 10:10 (ساعت صلح جهاني)
- قابلیت ارسال تمامی فایل ها از طریق فایل منیجر اصلی گوشی (sis,sisx,jar,jad,wgz)

 

و...


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:43 ] [ سید حامد جلالی ]


(( بسم الله الرحمن الرحیم ))


کوک نوکیا E7-00 با بیس
(111.30.609)(RM-626)(Belle)





   




قبل از هر چیزی باید بگم فک کنم این اولین کوک E7-00 هست که روی انجمن قرار میگیره !

این ورژن 0.1 کوک من هست امیدوارم که با پیشنهادات و گزارش های ( در صورت مشاهده ی باگ ) شما دوستان بتونم برای اپدیت های بعدی کوک بهتر و بی نقص تری رو اماده کنم !

و باید بگم که من طبق عادتم هیچ برنامه ای به فریمور اضافه نکردم و هیچ وقت نخواهم کرد
چون به نظر من این یه چیز کاملا سلیقه ای هست !
شاید من از برنامه ای خوشم بیاد و برام کارایی داشته باشه اما برای ** دیگه ...

قبل از هر چیزی جا داره از
haMed #1 و [MOHAMAD REZA] و Peyman132 تشکر کنم !


و باید بگم که من سعی کردم که توی این کوک فقط فایل های Rofs 2,3 رو ادیت کنم
که شما برای دانلود مجبور نباشید فایل های سنگین دانلود کنید !

حجم این کوک نزدیک 27 مگابایت هست !!!!

 

 

و....


ادامه مطلب ....
[ جمعه 3 / 12 / 1390برچسب:, ] [ 20:41 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 36 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت