قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 232
بازدید دیروز : 387
بازدید هفته : 1195
بازدید ماه : 5245
بازدید کل : 186152
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

دانلود Fruit Roll - بازی موبایل چرخش میوه

اگر Fruit Ninja را بازی کرده باشید، پس از بازی Fruit Roll هم لذت خواهید برد. در این بازی باید همراه میوه هایی که به شما داده میشود، بپرید، بچرخید و سر بخورید. سکه ها و ستاره هایی نیز در مسیر شما وجود دارد که با گرفتن آن ها طبیعتاً امتیاز میگیرید. این بازی با داشتن بیش از ۱۰۰ مرحله مختلف، رنگ آمیزی خوب و متنوع و داشتن میوه های مختلف دارای محبوبیت بسیاری است.

 

و.....

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:53 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود The Best Christmas Game Ever - بازی موبایل کریسمس

The Best Christmas Game Ever یک بازی مهیج با موضوع کریسمس می باشد. همچنین در منوی اولیه بازی، روز شمار کریسمس را نیز میتوانید مشاهده کنید. The Best Christmas Game Ever بازی سبک Running & Collect می باشد. یعنی باید همراه بابانوئل روی برف ها لیز بخورید و هدیه های کرسیمس را از روی زمین جمع آوری کنید و به دست صاحبانشان برسانید. بازی از گرافیک و گیم پلی خوبی برخورداراست.

 

و.....

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:52 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود FIFA 12 - بازی موبایل فیفا ۱۲

(90/9/16) تغییرات:

اضافه شدن نسخه 1.2.5 برای اندرویید و نسخه 6.5.38 برای سیمبیان 3

عشق فوتبال. بازی فوتبال. تجربه ای از ورزش مورد علاقه خود داشته باشید به طوری که تا پیش از این هرگز چنین تجربه ای را نداشته اید. مسابقات پر جنب و جوش خود را با گرافیکی فوق العاده، انیمیشنی واقع گرایانه و بهترین سیستم کنترل کننده ای که تا به حال بر روی گوشی خود نداشته اید بازی کنید و باشگاه خود را به بالای جدول لیگ برسانید.

و....

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:51 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Sprinkle - بازی موبایل آب پاش

(90/9/23) تغییرات:

اضافه شدن ورژن 1.7 به همراه ۱۲ مرحله جدید برای سیستم عامل آی او اس و آندرویید

آماده، هدف، آب را بپاش! آیا می توانید مسئولیت رسیدگی به 46 سطح آب پاشی هیجانی را به عهده بگیرید؟
با استفاده از استوانه نصب شده بر روی یک جرثقیل و با تنظیم ارتفاع و زاویه استوانه به مبارزه با آتش سوزی بپردازید و در این راه موانع موجود در مسیر آب را از سر راه برداشته تا با مصرف کمی از آب بتوانید آتش را خاموش کنید.

و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:48 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود FRONTLINE COMMANDO - بازی موبایل کماندوی خط مقدم

یک مرد، یک اسلحه، تنها در یک شهر متروک، هزاران دشمن، همه و همه فقط در بازی زیبای FRONTLINE COMMANDO. هم اکنون یکی از زیباترین بازی های سوم شخص شلیک کننده خود را تجربه کنید. نکته مثبت بازی، مهمات نامحدود بازیکن است که لذت رگبار کردن دشمنان را به کاربر میدهد. فشنگ های خود را به خوبی جاسازی کنید. دشمنان در راه هستند.

و..

 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:45 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Overkill - بازی موبایل نهایت مرگ

Overkill نام یک بازی اکشن اول شخص با سبک شلیک کننده می باشد. باید با اسلحه هایی که در هر مرحله در اختیار شما قرار میگیرد، با دشمنان به مبارزه مسلحانه بپردازید. نشانه گیری دقیق و مدیریت بر مهمات خیلی مهم است چون ممکن است در بین درگیری، گلوله های شما به پایان برسد و تمام شدن مهمات در وسط یک جنگ، با خودکشی فرقی نخواهد داشت.

و....

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:44 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Modern Combat 3: Fallen Nation - بازی موبایل مبارزه مدرن ۳

(90/9/29) تغییرات:

اضافه شدن نسخه اندرویید

هنگامی که جنگ به خانه باز می گردد باید تمام ترس را کنار گذاشت و اکنون نوبت شماست تا در بازی جدید مدرن کامبت ۳ با گرافیکی فوق العاده بازی ای هیجان انگیز را انجام دهید.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:43 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Gbikes v0.95

دانلود بازی مسابقه ای فوق العاده زیبای Gbikes v0.95 آندروید

Gbikes v0.95 نام بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیری است که به تازگی برای گوشی های آندروید در مارکت آندروید منتشر شده است ، این بازی دارای گرافیک خیره کننده ای است و شما در آن باید با رغبای خود در یک محیط فانتزی مسابقه دهید و در آن برنده شوید ، این بازی زیبا را می توانید هم اکنون از سایت پی سی دی برای گوشی های آندروید دانلود نمایید ، توجه داشته باشید که برای اجرای بازی احتیاج به پردازنده 1 گیگاهرتز دارید

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:42 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی koki 2012 v1.0 Full

دانلود بازی فوق العاده زیبا و جذاب Skoki 2012 v1.0 Full آندروید

Skoki 2012 نام بازی فوق العاده زیبا و جذابی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، بازی اسکی یکی از هیجان انگیزترین بازی های زمستانی است که طرفداران زیادی دارد و شما در این بازی زیبا باید با استفاده از هوش و مهارت خود در تورنومنت های بزرگ برنده شوید ، در بازی اسکی هرچقدر در آسمان بیشتر بمانید و پرش بلندتری داشته باشید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد ، بازی دارای گرافیک فوق العاده بالا و عالیست و در سیستم عامل آندروید نسخه 2.1 به بالا قابل تصب و اجرا می باشد

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:41 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Whack Your Boss 18+ v2.0

دانلود بازی بسیار جالب کشتن رئیس Whack Your Boss 18+ v2.0 آندروید

Whack Your Boss بک بازی بسیار جالب و جدیدی است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، در این بازی 20 راه مختلف برای کشتن و کتک زدن رئیس شما قرار داده شده که از آنها می توانید استفاده کنید و هرچقدر که دلتان می خواهد رئیس را کتک بزنید ، گرافیک بازی کارتونی بوده اما دارای جذابیت بسیار زیادی است که امیدواریم از آن لذت ببرید

 

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:40 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Turbo Grannies 1.1.2

دانلود بازی جذاب موتور سواری Turbo Grannies 1.1.2 آندروید

Turbo Grannies بازی جذاب و بسیار زیبای موتور سواری می باشد که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، این بازی شما برروی یک موتور سوار هستید و بازی مراحل را یکی بعد از دیگری پشت سر بگذاری د .داستان بازی از این قرار است که شما سوار بر یک موتور باید فرار کنید زیرا از خانه سالمندان فرار کرده اید و تمام افراد خانه سالمندان به دنبال شما هستند از جاده هایی بروید که نتوانند ردیابی کنند شما را پس باید حسابی مراقب خود باشید

 



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:39 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود SHADOWGUN - بازی موبایل SHADOWGUN

(90/10/2) تغییرات:

نسخه جدید 1.1.0 برای آی او اس جایگزین شد.

سال ۲۳۵۰ است و اتفاقات عجیبی برای سیارات بوجود آمده، جنگی میان کهکشان ها راه افتاده است، در این میان هر کهکشان مامورانی برای از بین بردن رقبای خود دارند که قویترین آن ها SHADOWGUN نام دارد. SHADOWGUN در نقش جان اسلد (John Slade) بدنام ترین مناطق و کهکشان ها را فتح می کند... هدف شما در این بازی دستگیری دکتر ادگار سیمون (Dr. Edgar Simon) یک نابغه قاتل دیوانه است که برای این کار باید به قلعه او نفوذ کنید و با گارد امنیتی او مبارزه کنید.

و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:36 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود HEAVY GUNNER 3D - بازی موبایل توپچی سنگین

HEAVY GUNNER 3D نام یک بازی سه بعدی با گرافیک قابل قبول می باشد. سلاح های سنگین پیشرفت قابل توجهی کردند. سلاح هایی که قدرت تخریب آنها باور نکردنی است. خوبی این بازی این است که این سلاح ها در اختیار ما هستند. فقط باید مهاجمینی را که از زمین و هوا حمله میکنند را نابود کنیم.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:34 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Tap Fish - بازی موبایل شیر ماهی

اکثر کاربران علاقه زیادی به آکواریوم و مدیریت آن دارند. با بازی Tap Fish شما می توانید در گوشی خود یک آکواریوم زیبا و سه بعدی بسازید. در این آکواریوم زیبا باید به گونه ای از ماهی ها نگهداری کنید و محیط اطرافشان را تمیز کنید تا از بین نروند. بعد از مدتی شما می توانید ماهی های بالغ را فروخته و با پول آن، امکانات جدیدی بخرید.



ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:30 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Let's Create! Pottery - بازی موبایل سفال سازی

با نرم افزار جدید و خلاقانه Let's Create Pottery می توانید در گوشی خود سفالگری کنید و روی ساخته دست خود طراحی دلخواه بزنید و روی آن کار کنید. شما باید با انگشت خود، طرح هایی را روی سفال که در حال چرخش است، ایجاد کنید. سپس پس از تکمیل کار، می توانید روی آن را با رنگ ها و طرح های دلخواه بپوشانید.

Free your creativity! Become a true artist and create "one of a kind" pottery!

More info (open/close)

مشخصات

نام: Let's Create! Pottery
شماره نسخه: 1.13, 1.32
پلاتفرم: , MacOSX, Android ,
ویرایش پلاتفرم: iOS 3.0 or later, Android 2.0.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

و...
 

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:29 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود LightSword100 - بازی موبایل شمشیر لیزری

این نرم افزار نیز همانند شمع و فندک، جهت سرگرمی می باشد. با کمک LightSword، یک شمشیر لیزری را در اندرویید خود دارید. با اجرای نرم افزار، میتوانید با حرکت دادن گوشی، یا فشردن ضامن آن، شمشیر را بیرون کشیده و از درخشش و عظمت آن حیرت زده شوید. با حرکت گوشی، این لیزر نیز حرکت میکند و به زیبایی، انوار درخشنده و نورانی خود را بر صفحه به جا میگذارد.

Turn your Phone into a Lightsaber/LigtSword. Swing your phone around to produce cool lightsaber sound effects and ignite or extinguish the blade with a tap.

مشخصات

نام: LightSword100
شماره نسخه: 4.2
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 1.5 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

Android 1.5 or later

رمز فایل

www.p30download.com
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:28 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Final Defence - بازی موبایل دفاع نهایی

اگر از سلاح های معمولی و تفنگ ها خسته شده اید پس بازی Final Defence را امتحان کنید. تنها سلاح شما یک اسلحه قدتمند خواهد بود. اسلحه ای که به محض شلیک شدن، هر چیزی را که بر سر راهش باشد نابود میکند. در مراحل بازی Final Defence، باید سعی کنید با نشانه گیری دقیق، دشمنان خود را با اشعه قدرتمند خود نابود کنید.

Final Defense is the first person shooter games with modern war and World War II style. Players act as heavy machine gunner in the game to protect the beach and prevent from the enemy assault from sea landing.

 

مشخصات

نام: Final Defence
شماره نسخه: 1.0.0
پلاتفرم: , Android ,
ویرایش پلاتفرم: Android 2.1 or later
سایز صفحه: , Multi Screen ,
امتیاز:

Android 2.1 or later

رمز فایل

www.p30download.com
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:27 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Counter Strike - بازی موبایل کانتر (نسخه غیر رسمی)

بازی کانتر در ایران هم مانند جاهای دیگر دنیا طرفداران فراوانی دارد و اغلب شما با آن آشنا هستید. حالا نظرتان چیست که این بازی را بر روی ابزار اندرویدی تان همه جا همراه داشته و با آن سرگرم شوید؟ به لطف توسعه دهندگان و برنامه نویسان سایت XDA، نسخه پورت شده و غیر رسمی اندروید این بازی عرضه گردیده است. هم اکنون آنها دو نسخه مختلف این بازی را آماده کرده اند. ورژن 5o برای استفاده در ابزارهای مجهز به اندروید 2‪.‬0‪+‬ است و ورژن 6p که بر روی اندروید 2‪.‬3‪+‬ قابل نصب خواهد بود. هر دو اینها کاملا شبیه کانتر استریک 1‪.‬6 هستند.


این بازی از پلتفرم Unity3D استفاده کرده و از پایه دوباره سازی شده و در اصل برای بازی کردن به صورت آنلاین طراحی می شود. ظاهرا قرار است که دارندگان ایکسپریا پلی سونی اریکسون هم نسخه ویژه ای از بازی را دریافت کنند که پیکربندی آن برای استفاده از کنترل های ویژه با گواهی پلی استیشن سازگار شده است.
و...

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:25 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی Fight Game: Heroes v1.0.2 Full

دانلود بازی فوق العاده زیبا و اکشن Fight Game: Heroes v1.0.2 Full آندروید

Fight Game: Heroes نام بازی فوق العاده زیبا و اکشن است که به تازگی برای سیستم عامل آندروید منتشر شده است ، روزانه هزاران نفر در درگیری های خیابانی کشته می شوند. شما باید دسته گنگستری خودتان را از میان سخت ترین گروه سربازان خیابانی تشکیل بدهید و با کتک زدن تبهکاران پول بدست آورید. در بازی شما باید سعی کنید زنده بمانید و رشد کنید، در محله های خطرناک باید قبل از اینکه آنها شما را بکشند، تبهکاران خطرناک را از بین ببرید این بازی بر روی آندروید نسخه 2.3 به بالا قابل نصب و اجرا می باشد

 




ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:23 ] [ سید حامد جلالی ]

13284641961 چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ ، Tap Tap Glider 1.2

 

چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ این عنوان بازی جذاب و اعتیاد آوریست که طرفداران بسیار زیادی هم پیدا کرده است!

شما باید در این بازی از انگشت خود برای هدایت هواپیما و عبور دادن آن از موانع سخت استفاده کنید. میتوانید با ضربه‌زدن به صفحه نمایش به هواپیمای خود سرعت بیشتری بدهید و شتاب حرکت آن را زیاد کنید! با پیشرفت در بازی هم میتوانید هواپیماهای مجهزتر و پیشرفته‌تر را جایزه بگیرید.

 

 

13284641962 چقدر میتوانید هواپیمای کاغذی خود را در هوا نگهدارید؟ ، Tap Tap Glider 1.2


  امتیاز در مارکت : 4.2

 دانلود با لینک مستقیم

  حجم فایل : 2.8 مگابایت

 رمز فایل فشرده : parsroid.ir

 منبع: پارس آندروید

 تصاویر و توضیحات بیشتر


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:21 ] [ سید حامد جلالی ]

13284920261 بازی بسیار زیبا و نفس گیر تنیس روی میز World Cup Table Tennis v1.73

بازی تنیس روی میز فوقالعاد به نام World Cup Table Tennis که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است . شما در این بازی امکان انتخاب ملیت از بین ۲۰ کشور را خواهید داشت . شما خواهید توانست در بازی World Cup Table Tennis یکی از حالت های تورنمنت ، سرگرمی ، حرفه ای و H2H را برای لذت بردن از آن انتخاب نمایید . همچنین امکان انتخاب ۱۰ نوع راکت مختلف با قابلیت های متفاوت را خواهید داشت . این بازی را اجرا کنید و احساس حرفه ای بودن را درک نمایید ، تمرکز کنید و توپ هایی که به گوشه ها منحرف می شوند را مهار نمایید . در صورتی که بتوانید جایزه طلا را دریافت کنید سرود ملی کشور انتخاب شده خود را خواهید شنید. در قسمت تورنتمت بازی با گذاراندن مسابقات و پیروزی در آنها بر دشواری بازی افزوده خواهد شد . این بازی زیبا و نفس گیر را به همه توصیه می کنم.

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:18 ] [ سید حامد جلالی ]

yellow1 بازی زیبای Saving Yello v1.0

بازی Saving Yello، یکی دیگر از بازی هایی است که شبیه به پرندگان خشمگین و در سبک نشانه گیری و تیر اندازی ساخته شده است. در این بازی باید با نشانه گیری دقیق ماهی، قلعه و بناهایی را که گوسفند در آن گرفتار شده است را نابود و او را آزاد کنید.

 

 

و..

ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:9 ] [ سید حامد جلالی ]

coin drop

این بازی یکی از بهترین و مشهورترین بازی ها به سبک پازل است که برای ساعت ها شما را سرگرم خواهد کرد.در این بازی  با عبور از ۷۵ مرحله ی مختلف و جذاب ، سکه های موجود در بازی را آزاد می کنید و راه خود را به سوی مرحله های بالاتر باز می کنید.یکی از ویژگی های مهم این بازی صداگذاری خوب و گرافیک بالاست . این بازی بر روی آندروید ۲٫۱ به بالا قابل نصب است.

این بازی خوب و جذاب هم اکنون از مستردانلود  آماده ی دریافت می باشد.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:8 ] [ سید حامد جلالی ]

bunny Maze

در بازی Bunny Maze شما هدایت یک خرگوش پر انرژی را در دست دارید که باید به او کمک کنید تا همه هویج ها را پس گرفته و انتقامش را از خرگوش شرور بگیرد . در حالی که دنبال هویج ها می گردید جاهای جدید و جالبی را تجربه خواهید کرد .در مسیری که طی می کنید ، آیتم های مختلفی پنهان هستند که با پیدا کردن این آیتم ها سرعت و قدرت خرگوش افزایش می باید. شما میتوانید این بازی را برروی آندروید ۲٫۱ به بالا نصب کنید و لذت ببرید.

هم اکنون این بازی زیبا و جذاب را از مستردانلود دریافت نمایید.


 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:6 ] [ سید حامد جلالی ]

Shoot-the-Apple

در این بازی بسیار زیبا می بایست موجود بیگانه را به سمت سیب پرتاب کرده و آن را بزنید . این بازی برخلاف سایر بازی ها که نمونه هایی تقریبا مشابه از بازی معروف Angry Birds می باشند نوآوری را به بازی های برپایه فیزیک وارد کرده است . در این بازی شما می توانید چندین  پرتاب داشته باشید حتی به صورت پشت سر هم وقبل از رسیدن پرتاب قبلی به سطح زمین . علاوه بر آن ممکن است هدف شما همیشه در حال سکون نباشد و یا موانعی متحرک پیش رویتان قرار گرفته باشد که این یعنی گیم پلی دشوار تر و  جذابیت بیشتر بازی !

معنی Shoot the Apple = سیب را بزن!

این بازی بر روی آندروید ۱٫۶ به بالا قابل نصب است .

این بازی علاوه بر جالب بودن ، حجم کمی هم دارد.

هم اکنون این بازی جالب وجذاب را میتوانید از مستردانلود دریافت نمایید.

 

و..

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:6 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Marine Defender را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی در نقش یک مامور پلیس هستید و باید با تروریست های شهر مبارزه کرده و آن ها را از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Marine Defender بازی بسیار زیبا و دیدنی Marine Defender   اندروید

 

 

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی بسیار زیبای Homerun Battle 3D هم اکنون برای گوشی های آندرویدی نیز در دسترس می باشد . دارای ۲۰ مرحله ی مختلف با محیط گرافیکی بالا که یک بازی بیسبال سه بعدی است.شما باید در این بازی شخصیت مورد نظر خود را بسازید و شروع یک بازی جنجالی را آغاز کنید. برای اجرای این بازی نیازمند سیستم عامل آندروید می باشید .

 

A new1 بازی اکشن و زیبای Homerun Battle 3D  – آندروید

 

 

 

 

و....

 

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:5 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Aftermath XHD را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی میان زامبی ها گیر افتاده اید و برای نجات جان خود باید با استفاده از سلاح های مرگ بار آن ها را نابود کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Aftermath XHD بازی بسیار زیبا و جذاب Aftermath XHD   اندروید

 

 

و...

 

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:4 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی بین تروریست ها گیر افتاده اید. با استفاده از سلاح های حرفه ای تان باید آن ها را از بین برده و مراحل را کامل نمایید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Assaulter بازی بسیار زیبا و جذاب Assaulter   اندروید

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:3 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Shine Runner را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید سوار بر قایق تان در رودخانه ها به گردش بپردازید و در این بین نیز اتفاقات جالبی برای شما رخ خواهد داد که به جذابیت بازی می افزاید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Shine Runner بازی بسیار زیبا و جذاب Shine Runner   اندروید

 

 

 و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 14:0 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Pocket Frogs را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید بیش از ۱۵۰۰۰ قورباغه منحصر به فرد را در هر زمان و هر کجا، کشف کنید، جمع آوری کنید، معامله کنید و به آنها غذا بدهید . می توانید قورباغه ها را با دوستانتان معامله کنید، به انواع جالبی از آنها را جمع آوری کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Pocket Frogs بازی بسیار زیبا و جذاب Pocket Frogs 1.3.8   اندروید

 

 

 و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:59 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Zombie Slay را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. زامبی ها همه جا هستند و شما باید برای نجات جان خود و مردم آنها را از بین ببرید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Zombie Slay بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Zombie Slay 1.0   اندروید

 

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Balls را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید از آدمک داستان در برابر توپ هایی که از آسمان فرو می ریزند محافظت کنید. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Falling Balls بازی بسیار زیبا و جذاب Falling Balls 2.1   اندروید

 

 

 

و..

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Sleepy Jack را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شخصیت این بازی هر شب خواب های عجیب و غریبی می بیند خواب هایی مثل سفر به فضا و جنگ با موجودات فضایی. شما باید به او کمک کنید که از خطرهایی که برای او رخ می دهد رهایی پیدا کند. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Sleepy Jack بازی بسیار زیبا و جذاب Sleepy Jack   اندروید

 

 

و...

 


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:57 ] [ سید حامد جلالی ]

این بار در سایت دانلودها ، بازی بسیار زیبا و جذاب Ping Pong را در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم. شما در این بازی باید توپ پینگ پنگ را در هوا نگه دارید و هر چه بیشتر به توپ ضربه بزنید امتیاز بیشتری کسب خواهید کرد. این بازی برای موبایل و تبلت های دارای سیستم عامل اندروید طراحی و ساخته شده است. امیدواریم این بازی بسیار زیبا مورد قبول شما کاربران عزیز دانلودها واقع شود.

 

Ping Pong بازی بسیار زیبا و جذاب !Ping Pong   اندروید

 

و...


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 17 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

Samurai II: Vengeance

پیش نیاز :‌اندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

Samurai II همانطور که از نامش بر می آید یک بازی رزمی است اما نه همانند سایر بازی هایی که تا کنون انجام دادید بلکه با یک گیم پلی خارق العاده و گرافیک حیرت انگیز که شما را در دل جنگ های رزمی خواهد برد . موزیک پشت زمینه شباهت بسیار زیادی با فیلم های سامورایی داشته و جوی استیک مجازی به گونه ای قرار گرفته است که بهترین عملکرد را هنگام بازی در اختیارتان قرار می دهد . اگر علاقه به بازی های رزمی هستید پیشنهاد ما این است که Samurai II: Vengeance را از دست ندهید !

 

 

 



ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 10:2 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۱٫۶ و بالاتر

Duke Nukem یکی از بازی های موفق در سال ۲۰۱۱ بود که توانست در کنسول های بازی و همچین PC ها موفقیت بسیاری به دست آورد که پس از آنها هم اکنون برای سیستم عامل آندروید آماده شده است . از این بازی که در ژانر اکشن قرار می گیرد روایت داستانی است که در آن شهر لس آنجلس توسط بیگانگان مورد هجوم قرار می گیرد و شما به عنوان یکی از نیروهای تدافعی می بایست به مقابله با جانداران ناشناخته بپردازید و آنها را از بین ببرید .
نسخه اندروید این بازی به صورت ۳ بعدی و بدون تبلیغ عرضه شده است که می توانید آنرا هم اکنون از اندروید ها دانلود نمایید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:57 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۱٫۵

یک بازی قدیمی و همیشه ماندگار . بازی که در آن نیاز به شانس و برنامه ریزی دارید.این بازی قابلت بازی دو نفرع را دارد.

 Backgammon یا همان تخته نرد یکی از محبوترین بازی در دنیاست که نیازمند تجربه و مهارت بالاست . پیشینه این بازی به ۳۰۰۰ سال پیش در مصر بازمی گردد که  پس از آن در روم و هند گسترش یافت . Backgammon در آسیای شرقی نیز طرفداران بیشماری پیدا کرد . با این بازی می توانید با دوستان تان به صورت دو نفره رقابت داشته باشید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:56 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۳

مسابقه بدید . حریفاتونو از بین ببرید تا پول بیشتری بگیرید …

شما یک جنگجو در سری مسابقات ماشین های جنگی هستید بهترین ماشین هارو واسه خودتون بردارید , ماشین هایی که بهترین سلاح هارو دارن . تو مسیر مسابقه هرچقدر که می تونید  بی رحم باشد چون هدف حریفاتون از بین بردن شماست و کاملا مراقب باشید تا در تیررس ماشین های دیگه قرار نگیرید .از سلاح ها به خوبی استفاده کنید و به جنگ با حریفاتون برید .

این بازی یک بازی اتومبیل رانی جنگی اعتیاد آور است که ساعت ها می تواند شما را سرگرم کند .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:55 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

تا جایی که می توانید بدوید …

بازی Run Like Hell ! YETI EDITION یک بازی سراسر هیجان است که در آن باید در حال دویدن از موانع عبور کنید . می تونید از روز موانع بپرید ، روی موانع سر بخورید یا سینه خیز رو شوید . اگر می خواهید نجات پیدا کنید سعی کنید تا خیلی سریع باشید و خودتان را نجات بدهید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:50 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۱ و بالاتر

نسخه آپدیت شده بازی جذاب Gone Fishing را می تونید از آندروییدها دریافت کنید . در بازی می تونید ماهیگیری واقعی را تجربه کنید و هر چقدر که می تونید ماهی بزرگتر بگیرید .  این بازی دارای ۱۰۰ گونه متفاوت از آبزیان و دارای بیش از ۵۰ طعمه و ابزار ماهیگیری است . بازی Gone Fishing دارای گرافیک خیلی خوب و صداگذاری قابل قبولی است که باعث جذابیت بالای بازی شده است .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:49 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : آندروید ۲٫۰٫۱ و بالاتر

یک بازی با گرافیک بالا برای اندروید …

خود‌ را آماده مسابقات دشوار با رقیبان سرسخت نمایید . در این بازی هاکی واقعی رو تجربه کنید . تیم تان را از بین ۱۸ تیم بین المللی در بازی  و یا ۴۰ تیم محلی انتخاب کرده و وارد رقابت های سخت هاکی شوید . بازی Hockey Nations  یک بازی سرار هیجان و پر برخورد مانند مسابقات واقعی هاکی است که همه تیم ها با تمام قدرت فقط برای پیروزی می جنگند .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:31 ] [ سید حامد جلالی ]

پش نیاز : اندروید ۲٫۲ و بالاتر

MiLocker ابزاری است بسیار جالب که با استفاده از آن می توانید قفل گوشی خود را با نماها و روش های بازگشایی مختلفی تجربه نمایید . این برنامه با نصب بر روی دستگاه اندرویدی شما می تواند لاک اسکرین آندروید شما را به طور کلی دگرگون ساخته و محیطی جدید را برایتان به ارمغان آورد . باز کردن صفحه به صورت اسلایدی ، نقطه ای ، انیمیشنی و … از جمله گزینه های پیش روی شما خواهند بود .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:23 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

آیا می خواهید در هر لحظه کنترل کاملی بر روی اعضای خانواده خود داشته باشید ؟
آیا نگران آن هستید که کودکتان به مدرسه یا محل مورد نظرتان رسیده است یا خیر ؟

برای رسیدن به چنین خواسته هایی کافیست اپلیکیشن GPS Tracker را بر روی دستگاه اندرویدی خود ثبت نمایید . بدین ترتیب در هر لحظه از شبانه روز که خواسته باشید می توانید تنها در چند ثانیه از موقعیت عزیزان خود مطلع شده و از نگرانی در آیید .


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:21 ] [ سید حامد جلالی ]

پیش نیاز : اندروید ۲٫۱ و بالاتر

دان پس از اینکه آسیا را در اختیار خود گرفت حال آمده است تا اروپا را نیز تحت سلطه خود بکشاند !

Don 2 The Game یک بازی اکشن با گرافیکی بسیار زیباست که با الهام از فیلم بالیوودی مگاهیت با بازی شاهرخ خان ساخته شده است و شما که در آن نقش دان را بازی می کنید می بایست تمامی دشمنان را نابود سازید .

پیش نیاز ها :
- وضوح تصویر بالای ۴۸۰×۸۰۰ پیکسل
- پردازشگر ۱ گیگاهرتز و یا بالاتر
- رم ۵۱۲ مگابایتی و یا بالاتر


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 13 / 11 / 1390برچسب:, ] [ 9:20 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 12 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت