قالب پرشین بلاگ


بهترین لحظات رابا ما تجربه کنید
به وبلاگ ،نیا تو، خوش آمدید امیدوارم بهترین استفاده را از این وبلاگ ببرید!
لینک دوستان





امکانات وب

<-PollName->

<-PollItems->


آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1011
بازدید دیروز : 299
بازدید هفته : 1011
بازدید ماه : 9309
بازدید کل : 190216
تعداد مطالب : 570
تعداد نظرات : 175
تعداد آنلاین : 1

<-PollName->

<-PollItems->

بازی زیبا آسفالت که به نظرم کمتر کسی با آن آشنا نباشه و ورژن جدید آن هم اخیرا برای سیمبیان عرضه شده،این بازی در ورژن جدید تغییرات زیادی در زمینه گرافیک و نرم بودن داشته و مطمئن باشید اگر برای یکبار هم که شده بازی کنید به خاطر گرافیک بینظیر این بازی آن را تا تمام نکردین رها نخواهید کرد،این بازی مخصوص سیمبیان های ورژن 3 و ورژن 4 یا همان S^3 ، آنـّا و بــِلّه میباشد و هم اکنون میتونید این بازی سوپر گرافیکی سیمبیان را از موبفا دانلود کنید و لذت کافی را ببرید

http://dl2.mobfa.org/Winter90-mstiler/asphalt6-cabecera.jpg

http://www.dl2.mobfa.org/ddll/www.Mobfa.Org_tSv1qaKDOIa0DZAGWYzu.jpg

قابل اجرا بر روی Symbian^3 , Symbian^4 , Anna , Belle :

Nokia X7 | Nokia X10 | Nokia N87 | Nokia N8 | Nokia E7 | Nokia E6 | Nokia C7 | Nokia C6-01

 

 

 

توجه : همراهان عزیز موبفا می توانید با استفاده از لینک زیر لینک های غیر مستقیم را به مستقیم تبدیل کنید :

GrandLeech لطفا کیلک نمایید

توجه داشته باشید که لینکی که این سایت به شما میدهد برای مدت 24 ساعت قابل دانلود خواهد بود.
ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:5 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی زیباو جذاب و اعتیاد آور مزرعه داری که بازی جذابیت فوق العاده ای دارد و به شخصه معتاد بازی شدم،این بازی دارای تنوع بسیار زیادی از نظر گرافیک،حیوانات،وسایل مزرعه داری و … کرده که پیشنهاد میکنم حتما از موبفا این بازی جذاب را دانلود کنید و لذت ببرید

http://dl2.mobfa.org/Winter90-mstiler/kjdfsijdfggiuhkdfj.jpg

بازی را دانلود و نصب کنید،فایل دیتا که آپلود کردم رو هم دانلود کنید و در مسیر android\data\com.alawar.farmfrenzy3 کپی کنید و وارد بازی شوید


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:3 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی زیبا که در این بازی شما باید ماشین ها را از پارک درآورید و این بازی بیش از 2000 مرحله دارد جز بازی های اعتیاد آور به حساب می آید که نمونه این بازی را قبلا شبکه سوم سیما در مسابقه تلفنی اجرا کرده بود ، پیشنهاد میکنم حتما از موبفا دانلود کنید و نصب کنید

http://dl2.mobfa.org/Winter90-mstiler/werhwrtwrrurwu.jpg


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:2 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی زیبا اسنوبرد که ورژن جدید ان به صورت HD و با گرافیک خیره کننده ای عرضه شده و در این ورژن از بازی 10 شخصیت جدید به همرام محیط های متنوع اضافه شده تا شما دوستان بیشتر و بهتر از بازی لذت ببرید و صداگذاری بازی هم واقعا عالی میباشد و پیشنهاد میکنم حتما از موبفا دریافت کنید و لذت ببرید

http://dl2.mobfa.org/Winter90-mstiler/ytrthhh.jpg


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 22:0 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Angry Birds - بازی موبایل پرندگان عصبانی
Linux

(90/9/27) تغییرات:

اضافه شدن ورژن جدید ۲.۰.۰ و مرحله جشن تولد به همراه ۱۵ سطح هیجان انگیز در حال حاضر تنها برای سیستم عامل iOS و اندرویید

بقای پرندگان عصبانی در خطر است حتی در جشن تولد دو سالگی بازی پرندگان عصبانی
در این بازی از قدرت های ویرانگر و بی همتای پرندگان عصبانی برای از بین بردن مخفیگاه خوک های مزاحم در مراحل مختلف استفاده کنید و از خوک های سبزی که تخم های پرندگان را می دزدند انتقام بگیرید. در نظر داشته باشید که هر یک از این ۳۰۰ مرحله نیاز به منطق، مهارت و نیروی بی رحم برای درهم شکستن دشمن دارد.


این فصل، پرندگان عصبانی با یک شیوه باز می گردند:
- صدها خوک تنبل چاق و چله و پرندگان پودر شونده!
- اضافه شدن 15 مرحله جدید دلهره آور از خوک و فعالیت های ویران کننده
- یک داستان ترسناک از تخم مرغ طلائی ... از وحشت

*همچنین شما می توانید نسخه مخصوص رایانه این بازی زیبا را از اینجا دریافت كنید.

The survival of the Angry Birds is at stake. Dish out revenge on the green pigs who stole the Birds’ eggs. Use the unique destructive powers of the Angry Birds to lay waste to the pigs’ fortified castles. Angry Birds features hours of gameplay, challenging physics-based castle demolition, and lots of replay value. Each of the 735 levels requires logic, skill, and brute force to crush the enemy.

 


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:56 ] [ سید حامد جلالی ]

با استفاده از نرم افزار The Shotgun که توسط Pico Brothers برای گوشی های نوکیا سیمبیان ۳ تولید شده است می توانید حس تجربه شلیک با Shotgun را داشته باشید . هم اکنون این نرم افزار سرگرم کننده را می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:54 ] [ سید حامد جلالی ]

این بازی نسل جدیدی از بازی های سفینه ای و فضایی با خلاقیت بسیار جالب ساخته Colorbox است که هر عمل شما در این بازی طبق ضرب موزیک است! مراحل و دشمنان طبق ضربان موزیک ساخته می شوند، موزیک های ریتمیک و تکنو را احساس کنید و با دشمنانتان بجنگید . این بازی را می توانید در ادامه ی مطلب به صورت جداگانه برای هر یک از گوشی های آیفون و نوکیا سیمبیان ۳ دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:25 ] [ سید حامد جلالی ]

در بازی Doodle Truck : شما یک راننده کامیون پرکار هستید. هر روز، به سر کار می روید تا محموله های مهم را به مقصد های مختلف تحویل دهید. آیا شما این محموله ها را به درستی و سر وقت به مقصد می رسانید؟ این بازی بسیار سرگرم کننده و اعتیاد آور می باشد . این بازی مخصوص گوشی های iOS 3.0 و بالاتر می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:24 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی موبایل : Shadow Archer 1.00 که این بازی موبایل توسط Bluefir برای گوشی های سیمبیان ۳ ( Symbian OS S^3 ) در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است . در این بازی شما باید تیر را بر اساس زاویه باد و دیگر عوامل به درستی پرتاب نمایید . این بازی سرگرم کننده را می توانید در سایت فردا موبایل هم اکنون دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:20 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی موبایل سیمبیان ۳ : Hoops 1.00 که این بازی موبایل توسط Visual Dreams در سال ۲۰۱۱ به صورت کرک شده برای گوشی های Symbian OS S^3 عرضه شده است و می توانید در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ سید حامد جلالی ]

در این بازی Yumm v1.0  که برای گوشی های اندروید می باشد ، باید دستتان را در دهان این هیولا وارد کنید و سریع بیرون بکشید تا گازتان نگیرد! این بازی سرگرم کننده و جذاب را می توانید در سایت فردا موبایل دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:19 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی آندروید : بازی Jelly Defense که این بازی موبایل دارای شخصیت هایی شبیه بازی Neverhood می باشد و در این بازی شما باید از برج های خود دفاع کنید و با از بین بردن هیولاها پیشرفت کرده و پول کسب نمایید . این بازی برای آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که می توانید در سایت فردا موبایل این بازی را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:17 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده : Majesty:Fantasy Kingdom Sim 1.8.5 که این بازی مخصوص گوشی های آندروید ۱٫۶ به بالا می باشد که می توانید این بازی آندروید را در قسمت ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:16 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی موبایل Dalton – The Awesome! Reloaded  که این بازی برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ و نوکیا سیمبیان ۳ ( Symbian OS 9.4, S^3 ) می باشد . هم اکنون این بازی نوکیا که توسط Colorbox به صورت کرک شده تولید شده است را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:15 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی موبایل : Assassins Creed Revelations که این بازی موبایل به صورت جاوا بوده و در سال ۲۰۱۱ توسط Gameloft برای رزولوشن های ۱۲۸×۱۲۸, ۱۲۸×۱۶۰, ۱۷۶×۲۰۸, ۱۷۶×۲۲۰, ۲۴۰×۳۲۰, ۳۲۰×۲۴۰, ۲۴۰×۴۰۰, ۳۶۰×۶۴۰ پیکسل عرضه شده است که این بازی با فرمت جاوا را در سایت فردا موبایل می توانید دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:13 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی سرعتی Skaka v1.0.2 نیازمند سرعت مهارت و مقداری حالت تهاجمی است. این بازی زیبا و سرگرم کننده از سری بازی های معتاد کننده در این زمینه می باشد که بعد از آیفون هم اکنون برای سیستم عامل اندروید ساخته شده است. این بازی به صورت رایگان بوده و هم اکنون می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل این بازی آندروید را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:12 ] [ سید حامد جلالی ]

تجربه ای جدید در سری بازی های رانندگی  با نام بازی رانندگی حرفه ای درایور یا همان Driver™ v1.1.1 که این بازی برای گوشی های آندروید می باشد و در محیطی چشمگیر رانندگی خود را امتحان و با گذراندن امتحان رانندگی و دریافت گواهی نامه به تعقیب و گریز مجرمان و یا فرار از دست ماشین های پلیس و انجام عملیات مخفیانه بپردازید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:11 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بسیار زیبا و فوق العاده Siegecraft که این بازی به صورت HD بوده و در سال ۲۰۱۱ عرضه شده است . این بازی استراتژیکی از کیفیت بالایی برخوردار است و می توانید برای iPhone 3GS, iPhone 4, iPod touch (3or4 ), iPad, iPad 2 خود دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 21:10 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی آندروید : یک بازی زیبا مانند Ninja Fruit است بنام Kingfisher برای گوشی های اندروید که در ان شما یک ماهی خور را هدایت میکنید برای شکار بیشتر ماهی شما در این بازی زیبا در یک زمان مشخص به جمع اوری تعدادی ماهی می کنید. دانلود این بازی آندروید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل می باشد .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:52 ] [ سید حامد جلالی ]

تم آندروید بسیار زیبای Theme Golden Field v1.3 باز هم برای برنامه Go Launcher که شما می توانید این تم را با فرمت apk در یک فایل زیپ شده در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:51 ] [ سید حامد جلالی ]

مجموعه تم های شماره ۹ : این مجموعه شامل ۱۰ تم فوق العاده زیبا با موضوعات مختلف می باشد که برای گوشی های نوکیا سری ۶۰ ورژن ۵ می باشد . هم اکنون این تم های نوکیا را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:50 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی سیمبیان ۳ : بازی بسیار زیبا Football Star که این نرم افزار توسط Cohous تولید و عرضه شده است . با استفاده از این بازی شما می توانید به حرکات نمایشی فوتبال بپردازید . هم اکنون این بازی نوکیا سیمبیان ۳ را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:49 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Fruit Ninja: Puss in Boots که این بازی فوق العاده برای گوشی های آیفون و آیپاد تاج می باشد . این بازی زیبا قابل نصب بر روی سیستم عامل iOS 3.0 به بالا می باشد . هم اکنون این بازی در ادامه ی مطلب آماده ی دریافت می باشد .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:48 ] [ سید حامد جلالی ]

دانلود بازی بسیار زیبا و سرگرم کننده Medieval v1.0.6 : در این بازی  به هر صورت که می توانید از قلعه خود در برابر قلعه دشمن دفاع کنید. بازی Medieval سبک پر طرفدار Tower defence می باشد. در هر مرحله تعدادی از نیروهای دشمن به طرف قلعه شما حمله می کنند و شما باید با پرتاب نیزه ها از قلعه خود در برابر دشمنان دفاع کنید.


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:47 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی زیبا و جذاب Speedx : این بازی برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و… می باشد. این بازی نوکیا سیمبیان ۳ به صورت ساین شده در اختیار شما قرار داده شده است که در ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:47 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی موبایل : Running Mania که این بازی موبایل توسط شرکت Twist Mobile به صورت جاوا در سال ۲۰۱۱ برای گوشی های دارای سایز اسکرین  ۲۴۰×۳۲۰ پیکسل عرضه شده است که در سایت فردا موبایل می توانید این بازی جاوا را دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:46 ] [ سید حامد جلالی ]

در بازی سرگرم کننده World of Goo شما با ساخت سازه های عظیم لکه های نفت را به مقصد برسانید. در این بین یک سری موانع نیز وجود دارد که می بایست با قدرت تفکر آن ها را حل نمایید. گرافیک و داستان بازی در حد قابل قبولی میباشد که کسب جوایز بسیار برای این بازی را رقم زده است. هم اکنون این بازی آندروید را در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:45 ] [ سید حامد جلالی ]

در بازی زیبا و جذاب Sports Car Challenge شما می توانید با گران قیمت و پرسرعت ترین اتومبیل های روز دنیا از جمله بوگاتی ویرون و لامبورگینی به مسابقه و رقابت به پردازید. این بازی نیازمند سیستم عامل iOS 3.0 و بالاتر می باشد. هم اکنون این بازی بسیار زیبا و گرافیکی را می توانید در ادامه ی مطلب سایت فردا موبایل برای آیپاد تاچ و آیفون های خود دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:44 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی آندروید Zombie Slay v1.0 : باز هم ویروس خطرناک در بین مردم رشد کرده است. زامبی های گرسنه به دنبال انسان های سالم هستند تا آنها را تکه تکه کنند. در بازی زیبای Zombie Slay، زامبی هار از هر طرف به شما حمله خواهند کرد و شما باید با ضربات انگشت خود، آنها را شکست دهید. این بازی برای گوشی های آندروید ۲٫۱ به بالا می باشد که در سایت فردا موبایل در قسمت ادامه ی مطلب می توانید دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:42 ] [ سید حامد جلالی ]

با استفاده از نرم افزار MyKeyLock v.2.3.1 می توانید بر روی صفحه نمایش گوشی خود قفلی متفاوت از سایرین داشته باشید. این نرم افزار یکی از بهترین و پرطرفدارترین نرم افزارهای سیمبیان سری ۶۰ ورژن ۵ است . هم اکنون این نرم افزار کاربردی را می توانید در ادامه ی مطلب دریافت نمایید .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:41 ] [ سید حامد جلالی ]

خیلی از دوستان با این بازی در گوشی های iOS آشنا هستند …. در این بازی شما باید آشغال مورد نظر را با توجه به باد و زاویه به داخل سطل زباله پرتاب نمایید .  این بازی هم اکنون برای گوشی های آندروید ۱٫۵ به بالا عرضه شده است که می توانید این بازی را در گوشی های آندرویدی خود نیز تجربه کنید . دانلود بازی در ادامه ی مطلب می باشد .


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:40 ] [ سید حامد جلالی ]
در این پست از سایت فوردانلودز ، بازی جدید و رایگان Sparkle Free را برای شما کاربران سیستم عامل آندروید آماده کرده ایم. در این بازی شما می بایست با پرتاب گوی های رنگی ، آن ها به صورت سه تایی و همرنگ کنار هم قرار دهید . امیدواریم لذت ببرید.


سایت فوردانلودز | www.4downloads.ir

دانلود

این

بازی آندروید

در ادامه مطلب...


ادامه مطلب ....
[ دو شنبه 17 / 10 / 1390برچسب:, ] [ 20:37 ] [ سید حامد جلالی ]
سلام دوستان

شاید بتونم به جرات بگم که یکی از امکانات فوق العاده نوکیا ، قابلیت مسیریابی رایگان این برند هستش که در این زمینه میتونه رقیبان خودش را به چالش بکشه

برای استفاده از این امکانات ، باید گوشیتون GPS داخلی داشته باشه که در سری 60 نگارش پنجم شامل گوشی های زیر میشه :



Nokia N97
Nokia N97 mini
NokiaC6-00
NokiaX6
Nokia5800 XpressMusic
Nokia5235
Nokia5230




با ارئه ورژن جدید نرم افزار Ovi Maps به
ورژن (Nokia Ovi Maps Beta v3.06(533 و ارائه نقشه های جدید و امکانات ویژه در این ورژن جدید Ovi Maps که شامل اضافه شدن امکاناتی مثل ، تغییر ظاهری در منوی اصلی و آیکونهای برنامه و بهبود عملکرد جستجو و اضافه شدن صفحات جدید به اطلاعات عکسها و مقالات و همچنین در این ورژن جدید شما به راحتی میتونید محل خودتون را با دوستانتان به اشتراک بذارید و از اطلاعات ترافیکی جدید برای رانندگی بهتر استفاده کنید و همچنین امکان شخصی سازی را در این نرم افزار خواهید داشت

برای نصب نرم افزار Ovi Maps و نقشه های جدید اون این تاپیک آموزشی را تقدیمتان میکنم


خوب...

حالا کمربندهاتونو ببندید...

بستید ...

بزن بریم


قبلش بیائید یه نگاهی به نقشه ها و جذابیت اون بندازیم تا علاقه تون را برای انجام مراحل زیر ، برانگیزاند ....















 


ادامه مطلب ....
[ پنج شنبه 28 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 13:51 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Adobe Photoshop Lightroom v3.5 - نرم افزار ویرایشگر دیجیتالی تصاویر و عکس ها

با روند رشد تولید دوربین های دیجیتال و علاقمند شدن خانواده ها و افراد به استفاده از دوربین های دیجیتالی برای ثیت خاطرات خوش زندگی، بسیاری از افراد بیش از پیش به کار عکاسی علاقمند شده اند. در عکاسی سنتی پس از اتمام عکاسی، حلقه

فیلم

برای ظهور عکس نگاتیو را برای ظهور، روتوش و چاپ به تاریک خانه می بردند، و حال شما می توانید در کامپیوتر خود یک تاریک خانه کاملاً دیجیتالی را تجربه کنید! و تغییرات لازم را روی عکس هایی که با دوربین دیجیتالی و یا

موبایل

خود انداخته اید اعمال کنید.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 19:56 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Automatic Wallpaper Changer v4.9.26 - نرم افزار تغییر اتوماتیک پس زمینه دسکتاپ

Automatic Wallpaper Changer

نرم افزار

تغییر اتوماتیک پس زمینه

دسکتاپ

، نرم افزاری جالب و زیبا که به وسیله آن می توان تصاویری را انتخاب نمود و در فاصله زمانی تعیین شده این تصاویر را به صورت اتوماتیک یا با استفاده از کلید های میانبر، پس زمینه مانیتور خود را عوض کرد. همچنین می توان تغییرات زمانی را با ثانیه، دقیقه و یا ساعت مشخص کرد. این تصاویر می توانند در اندازه های دلخواه برای شما نمایش داده شوند. این نرم افزار امکاناتی همچون تنظیم میزان نور، روشنایی تصاویر، انتخاب افکت های متنوع و انتخاب تعداد نامحدود تصاویر را در اختیار شما قرار می دهد. همچنین این نرم افزار دارای امکان اضافه کردن فایل ها و نمایش دادن نام فایل بر روی تصاویر می باشد. این نرم افزار زیبا از تمام فرمت های تصاویر از جمله BMP, JPG, JPEG, GIF و ... پشتیبانی می کند.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 19:55 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Mozilla Firefox - نرم افزار موبایل مرورگر اینترنت فایرفاکس

(90/7/10) تغییرات:

نسخه جدید 7.0 جایگزین شد.

مرورگر Firefox به همراه تمامی افزونه هایش برای گوشی شما! این ورژن سریع، آسان برای استفاده و کاملاً قابل تنظیم همانند نسخه رومیزی آن است. بنابراین شما می توانید فایرفاکس را در هر کجا که هستید استفاده کنید.
با مرورگر فایرفاکس برای
موبایل، شما می توانید تاریخچه ها، بوک مارک ها و کلمه های عبور بین کامپیوتر و موبایل خود را هماهنگ کنید. همچنین شما این امکان را دارید تا افزونه های فایرفاکس را نیز برروی آن نصب کنید و با این کار فایرفاکس شما همان چیزی می شود که شما دوست دارید.

The official Firefox Web browser from Mozilla brings the best of desktop browsing to your mobile device. It’s fast, easy to use and customizable, with the latest security and privacy features to help you stay safe online.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 19:52 ] [ سید حامد جلالی ]
دانلود Angry Birds Rio - بازی موبایل پرندگان عصبانی ریو

(90/7/11) تغییرات:

اضافه شدن نسخه جدید 1.3.2 همراه با ۱۵ مرحله هیجان انگیز برای سیستم عامل آی او اس

چه اتفاقی خواهد افتاد وقتی که پرندگان مورد علاقه همه به قفس می افتند و به ریو برده می شوند؟ آن ها بسیار عصبانی هستند!
در سری جدید پرندگان عصبانی نسخه ریو، پرندگان عصبانی اصلی ربوده شده اند و به شهر جادویی ریودوژانیرو فرستاده شده اند، جایی که آن ها تمام تلاش خود را می کنند که نه تنها از دست شکارچیان پرندگان فرار کنند بلکه اقدام به نجات دوستان پرنده خود و همچنین جواهرات دزدیده شده - دو طوطی دم بلند آمریکای جنوبی نادر نیز می کنند.


ادامه مطلب ....
[ چهار شنبه 11 / 7 / 1390برچسب:, ] [ 19:47 ] [ سید حامد جلالی ]

از سری نرم افزار های آندروید که در سایت دانلود رایگان معرفی کرده نرم افزار آفیس است. برنامه آفیس همانطور که برای کامپیوتر ها هم یک نرم افزار کاملا ضروری و مفید می باشد و همگی از آنها استفاده میکنند برای دیگر پلت فرم ها از جمله تبلت و گوشی موبایل و ... نیز مفید و ضروری می باشد.
نرم افزار Quick office Pro به مانند یک آفیس کوچک و همراه می باشد که شما توسط آن می تواند فایل های Word, Excel, PowerPoint, PDF را مشاهده کنید و همچنین در صورت لزوم به ویرایش آنها بپردازید. به روز رسانی اخیر این
نرم افزار آفیس آندروید ویژگی های جدیدی از جمله ویرایش فایل های پاورپویت، پشتیبانی از پاورقی و پی نوشت را در بردارد و همچنین در این نسخه بارگذاری سریع تر فایل ها از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

Quickoffice Pro 4.1.121 Android app - نرم افزار آفیس برای آندروید


ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:9 ] [ سید حامد جلالی ]

روز به روز بر تعداد بازی اندروید افزوده می شود و بار دیگر سایت نرم افزار دانلود رایگان بازی زیبای دیگری برای گوشی آندروید به اشتراک گذاشته است. بازی زیبای گلف ماورایی، در این بازی با جلوه ای نو از بازی هیجان انگیز گلف مواجه خواهید شد. در بازی گلف آندروید شما در باشگاه های مخفی به بازی گلف خواهید پرداخت، در باشگاه هایی که توانای توپ گلف در آنها فوق العاده است و قدرتی ماورایی دارد. در این بازی گوشی بازی با رمپ ها و حلقه ها و لوله های عظیم و بیشتری نسبت به سایر بازی های گلف مواجه می شوید.
در بازی Tiki Golf 2 شما بیشتر احساس می کنید که سوار بر پارک آبی هستید تا اینکه احساس کنید به توپ ضربه میزنید. لحظه های پر جنب و جوش و هیجان انگیزی و عجیب و غریبی را در این بازی تجربه خواهید کرد. در این بازی شما باید چهار دوره بگذرانید که در این مدت توپ شما باید 72 بار در سواخ ها بیفتد.

Tiki Golf 2 v1.0 Android Game - بازی آندروید گلف ماورایی 2

چند مورد از توانایی ها توپ گلف بازی آندرویدی

  • سرعت، ضد گرانش زمین
  • پرش، قدرت توقف بالا
  • حرکت به صورت صحنه های آهسته و دقت
  • و..



ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:8 ] [ سید حامد جلالی ]

فصل های پرندگان عصبانی بازی زیبای آیفون و آی پد می باشد که در وبسایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. ماه سپتامبر کامل شده است و به پایان رسیده و پرندگان عصبانی همگی خود را برای حرکت به سوی جشنواره چین آماده کرده اند و سر های خود را به آن سمت گرفته اند.
جشنواره برداشت سه هزار ساله چین یکی از مهمترین تعطیلات در چین میباشد و خوک ها فکر می کنند که میتوانند خودشان را در میان تمامی این جشنواره های مخفی نگه دارند. پرندگان خشمگین را راهنمایی کنید تا در طول سی مرحله خوک ها را تعقیب کنند و آنها را مجبور کنند که پا به فرار بگذارند. در
بازی آیفون Angry Birds Seasons خرگوش ها و فانوس قرمز نیز شما را در پیدا کردن خوک ها کمک خواهند کرد.

Angry Birds Seasons 1.6.0 iPhone iPod touch Game - بازی آیفون پرندگان خشمگین فصول

ویژگی های جدید در ورژن فصول پرندگان خشمگین

  • ظاهر هیجان انگیز و پر شور جدید با موضوع جشنواره ماه ها
  • سی مرحله جدید برای تست مهارت پازل شما
  • پیدا کردن 8 قطعه پنهان از کیک ماه چینی، که باید هر کدام را در مرحله ویژه ای جمع آوری کنید.
  • این بازی با آی فون و ای پد لمسی کاملا سازگار بوده و در این رابطه مشکلی نخواهد داشت.
  • لازم به ذکر است که آی پد شما باید iOS 3.0 یا بالاتر را داشته باشد.



ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:7 ] [ سید حامد جلالی ]
دسته : بازی های آیفون , بازی های آیپاد  تعداد بازديد : 1755

بازي اكشن Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 - آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ


بازي بسيار جذاب و مهيج Resident Evil 4: PLATINUM v1.04.00 كه براي گوشي هاي آیفون، آیپاد، آیپاد تاچ ميباشد. كه توسط كمپاني CAPCOM  براي
گوشي هاي آيفون تهيه شده است. اين بازي معرف از سري بازي هاي مهيج و ترسناك از نوع اكشن كه محبوبت خاصي در بين گيمرها پيدا كرده است. بازی رزیدنت اویل یکی از قدیمی ترین بازیهای فوق العاده زیبا و فکری و البته ترسناک ميباشد. به تازگي نسخه جديد اين بازي به صورت سه بعدي انتشار يافته كه ما براي شما دوستان نسخه تلفن همراه اين بازي جذاب و مهيج را تهيه كرده ايم.

 این بازي بر روی تمامي گوشی های موبایل آیفون و آیپاد و آیپاد تاچ قابل اجرا ميباشد.

 



 دانلود رايگان با لينک مستقيم - 75.4 مگابايت | لينک كمكي (مستقيم)


 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com

[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:58 ] [ سید حامد جلالی ]

Perfect Ear یک ابزار آسان و سرگرم کننده آموزش نوازندگی اندروید برای اهل موزیک است که از سایت دانلود رایگان نرم افزار به اشتراک گذاشته شده است. این نرم افزار هم برای کسانی که نوازندگی را به صورت حرفه ای دنبال می کنند بر روی گوشی مفید می باشد و هم برای کسانی که موزیک را تنها نوعی سرگرمی در نظر دارند. با استفاده از این نرم افزار آندروید آنها می توانند به افزایش گوش موسیقیایی خود کمک کنند. این برنامه آندروید بر روی همه نسخه های آن اجرا می شود.

Perfect Ear Pro 2.06 Android App - نرم افزار آندروید آموزش نوازندگی

خصیصه های اصلی نرم افزار آموزش موسیقی برای آندروید

  • هشت نوع تمرین
  • تمرین های سفارشی
  • سیستم نمایش مقیاس
  • ابزارهای مختلف و پوسته های گیتار و پیانو و...



ادامه مطلب ....
[ جمعه 30 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:56 ] [ سید حامد جلالی ]

از سری نرم افزار های آندروید که در سایت دانلود رایگان معرفی کرده نرم افزار آفیس است. برنامه آفیس همانطور که برای کامپیوتر ها هم یک نرم افزار کاملا ضروری و مفید می باشد و همگی از آنها استفاده میکنند برای دیگر پلت فرم ها از جمله تبلت و گوشی موبایل و ... نیز مفید و ضروری می باشد.
نرم افزار Quick office Pro به مانند یک آفیس کوچک و همراه می باشد که شما توسط آن می تواند فایل های Word, Excel, PowerPoint, PDF را مشاهده کنید و همچنین در صورت لزوم به ویرایش آنها بپردازید. به روز رسانی اخیر این
نرم افزار آفیس آندروید ویژگی های جدیدی از جمله ویرایش فایل های پاورپویت، پشتیبانی از پاورقی و پی نوشت را در بردارد و همچنین در این نسخه بارگذاری سریع تر فایل ها از ویژگی های منحصر به فرد آن است.

Quickoffice Pro 4.1.121 Android app - نرم افزار آفیس برای آندروید


ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 14:49 ] [ سید حامد جلالی ]

بازی آندروید جنگ عقاب یک بازی تیراندازی هیجان انگیز و عالی برای گوشی آندروید 1.6 به بالا می باشد که در سایت نرم افزار دانلود رایگان به اشتراک گذاشته شده است. در دانلود بازی آندروید عقاب پرندگان در حریم هوایی پرواز میکنند و توسط یک قلعه سیاه کنترل می شوند. این قلعه سیاه در میان هوا معلق است و در داخل تعداد زیادی از پرندگان حضور دارند.
قوانین بازی: در این بازی هر کدام از پرندگان با سلاح های خود به کشتار جمعی پرندگان دیگر با سلاح های متفاوت می پردازند و قدرت آنها با افزایش سطح مراحل نیز زیادتر میشود. بازیکنان باید از سلاح هایی که در اختیار دارند برای حمله به پرندگانی که به قلعه وارد می شوند استفاده کنند. هنگامی که بازیکنان سردسته پرندگان را از بین ببرند به طور خودکار به سلاح های آنها دسترسی خواهند داشت. بازیکنان برای افزایش انرژی سلاح های خود باید قارچ آبی ای را که بعد از کشتن هر پرنده به دست می آورند را مصرف کنند. و همچنین برای افزایش قدرت بدنی خود باید قارچ های قرمز را مصرف کنند.

War Eagle 1.2.6 Android Game - بازی آندروید جنگ عقاب ها

دستور العمل بازی آندروید جنگ عقاب ها

  • برای تغییر شیوه ی نمایش نقشه میتوانید بر روی قسمت بالا در سمت چپ صفحه ی نمایش کلیک کنید.
  • با کلیک بر روی سمت راست صفحه نمایش می توانید سلاح های خود را عوض کنید.
  • برای افزایش و کاهش سرعت خود از گوشه ی پایین در سمت راست استفاده کنید.

و....



ادامه مطلب ....
[ شنبه 22 / 6 / 1390برچسب:, ] [ 13:31 ] [ سید حامد جلالی ]

صفحه قبل 1 ... 9 10 11 12 13 ... 17 صفحه بعد

<< مطالب جدیدتر ........ مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
امکانات وب

مرجع کد و اسکریپت